Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانعلی الماسخانه رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد از دیدار فینال رقابت های جام حذفی اظهار کرد: از طرف هیئت فوتبال  استان و باشگاه داماش نسبت به برگزاری  فینال جام حذفی در شهر مشهد اعتراض داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: با توجه به کسب رتبه چهارم  این دوره از رقابت های لیگ برتر  توسط پدیده، این تیم شانس بالایی جهت حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را دارد  و با توجه به اینکه این دیدار در ورزشگاه خانگی پدیده شهر خودرو برگزار می شود تماشاگران مشهدی  قطعا از یکی از  تیم های پزسپولیس  یا سپاهان را حمایت می کنند و این کاملا به ضرر تیم فوتبال داماش خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان ادامه داد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست  و احتمال قهرمانی تیم فوتبال داماش در فینال جام حذفی وجود دارد  و به همین علت از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهان اجرای عدالت و تغییر محل بازی هستیم.

وی در ادامه از شهر همدان به عنوان شهر پیشنهادی  برای برگزاری دیدار پایانی رقابت های جام حذفی نام برد و افزود: مسئولان سازمان لیگ شهر همدان را به عنوان یک شهر بی طرف  برای برگزاری فینال جام حذفی انتخاب کنند تا در  ظلمی در حق تیم داماش صورت نگیرد.

 الماسخاله تصریح کرد: در تماس هایی که با فتاحی مسئول برگزاری سازمان لیگ داشتم ، از او خواستم طوری تصمیم گیری کند که حق نماینده رشت و هواداران این تیم ضایع نشود. با وجود تلاش ها ی مسئولان این تیم برای تغییر محل بازی پایانی جام حذفی اما هنوز نمی توان گفت داماشی ها به طور قطعی در این مسابقه حاظر خواهند شد.

بیشتر بدانید:

تازه وارد‌ها آماده حضور در لیگ آزادگان

میزبان فینال جام حذفی را نتیجه دیدار سپاهان - پرسپولیس مشخص می‌کند

فغانپور: پیگیر حق رشد علیرضا جهانبخش هستیم/ برایتون و نایمخن هر کدام سهم خودشان را دارند

اظهارات رئیس هیئت فوتبال استان گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: برای ما مهم این است که به هر مرحله جام حذفی مثل یک فینال نگاه کنیم و تمام تلاش خودمان را انجام بدهیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمهران موسوی بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر. بازی عجیبی بود. اگر بخواهیم ضربات پنالتی را هم محاسبه کنیم سه مرتبه در این مسابقه کامبک زدیم. خدا را شکر این تماشاگرانی که آمدند برای ما سنگ تمام گذاشتند و با خوشحالی از ورزشگاه خارج شدند. خدا را شکر بازی امروز ما با نتیجه همراه شد و دوباره پرسپولیس را حذف کردیم.

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

 

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم در مورد اعتراض اعضای تیمش روی صحنه گل اول پرسپولیس و برخورد ارونوف با وی، افزود: در آن صحنه خیلی به داور اعتراض کردیم. به زعم ما خطا بود، اما به زعم داور اینطور نبود. آنهایی که روی نیمکت بودند مشاهده کردند که واقعاً ارونوف مرا هُل داد. الان در مورد داوری چیزی بگوییم با محرومیت مواجه می‌شویم، ولی واقعاً کمبود VAR از همه جهت مشخص است. حالا هم نمی‌گویم اشتباه داور عمدی بود، ولی واقعاً آن صحنه خطا بود. اگر کمک داور ویدیویی وجود داشت این مشکلات حل می‌شد.

«وقتی آلومینیوم از پرسپولیس دو گل دریافت کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد که تیم شما برنده شود.»، موسوی در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما نقطه مقابل این بازی را هم داشتیم، ما در بازی مقابل استقلال خوزستان که 2 بر صفر جلو بودیم، 3 بر 2 شکست خوردیم. آقای حسینی در رختکن این را گفت که در فوتبال ممکن است هزار اتفاق بیفتد. بازیکنان ما در 90 دقیقه و 120 دقیقه تلاش خود را کردند. خدا را شکر زحمات ما به نتیجه نشست و با تمرکز توانستیم پنالتی بزنیم. گلر ما در ضربات پنالتی خوب عمل کرد و توانستیم نتیجه را برای خودمان بکنیم.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم اراک می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: از الان پیش‌بینی کردن درست نیست، ولی پله، پله جلو می‌رویم. در جام حذفی هر بازی یک فینال است و مهم این است که به نقطه آخر برسید، چون اگر به نقطه آخر برسید و جام نگیرید، یک شکست خورده بزرگ هستید. برای ما مهم این است که به هر مرحله مثل یک فینال نگاه کنیم و تمام تلاش خودمان را انجام بدهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس