Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان دنبال می‌شود گفت: مباحث قرارگاه فرهنگی استان پیگیری می‌شود. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا علیزاده ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان که با حضور حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان و سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته 138 جلسه در سطح استان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان: گام دوم انقلاب با حضور و مشارکت جوانان محقق می‌شودامام جمعه کرمان: وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و هنری بسترسازی برای ظهور استعدادهای هنری استامام جمعه کرمان: مسئولان در گام دوم انقلاب وظیفه بسیار سنگین‌تری برعهده دارند

وی با بیان اینکه در 18 نقطه استان شورای فرهنگ عمومی تشکیل می‌شود گفت: از این تعداد 16 جلسه در شهرها و دو جلسه در بخش‌های استان برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه سه مسئله در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گرفته است بیان کرد: یکی از این دستورکارها اصلاح ساختار شورا بوده است.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های ذیل شورای فرهنگ عمومی استان از آبان ماه سال گذشته تشکیل شدند و جلسات آنها در حال برگزاریست افزود: در سال جاری براساس مصوبه جلسات قبل مباحث قرارگاه فرهنگی استان پیگیری می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به کارگروه‌ها ارسال شده تا پیشنهادات تحقق آن را به جلسه شورا عنوان کنند گفت: جلسات شورا دهه پایانی هر ماه برگزار می‌شود و اعضای شورا باید شخصا در این جلسات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در جمع دانشجویان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه باید به مسئولیت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل این مسئولیت‌ها پاسخگو بدانند؛ این وظیفه همه‌ی ماست. 
 مقام معظم رهبری ۱۳۸۳/۰۸/۰۶

با توجه به ضرورت پاسخگویی و حضور مسئولین در جمع قشر نخبگانی و تاکیدات مقام معظم رهبری جهت استفاده از نخبگان در مسیر پیشبرد سیاست‌ها و مسائل اجرایی کشور، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در راستای این امر جلسه‌ای با آقای دکتر رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۹:۳۰ تنظیم کرده و علیرغم هماهنگی‌های چند باره با دفتر ایشان و اعلام آمادگی وی جهت حضور، ایشان در جلسه مذکور حضور نیافتند و تماس‌های مکرر با دفتر و شخص آقای جلالی بی پاسخ ماند.

شایان ذکر است اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های استان کرمان از سراسر استان جهت شرکت در این جلسه حضور بهم رساندند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان خواستار پاسخگویی و شفاف سازی معاون محترم استاندار کرمان، جناب آقای دکتر رحمان جلالی در خصوص علت عدم حضور می‌باشد.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

 

شایان ذکر دانشجویان سراسر استان کرمان علیرغم بارندگی‌ها و شرایط جوی نامناسب و لغزنده بودن جاده‌ها، خود را از شهرستان‌های مختلف جهت شرکت در این جلسه به شهر کرمان رسانده بودند، که عدم حضور معاون استاندار در این نشست ، موجب گلایه مندی آن‌ها شد.

دیگر خبرها

  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا