Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:23:25 GMT

نفت مسجدسلیمان بدترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۲۰۸

نفت مسجدسلیمان بدترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داد

اهواز - ایرنا - در پایان دوره هجدهم لیگ برتر فوتبال، بهترین و بدترین های این رقابت ها مشخص شدند که نفت مسجدسلیمان بدترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال، با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید این در حالی بود که تیم‌ های خوزستانی حاضر در این رقابت ها عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان بدترین عملکرد را در بین تیم های خوزستانی داشتند.
** در پایان این رقابت ها تیم نفت مسجدسلیمان با 16 گل زده بدترین خط حمله را به خود اختصاص داد، نفتی ها در حالی که دومین حضور خود را در لیگ تجربه می کردند نتوانستند عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند اما در رقابتی تنگاتنگ با تیم سپیدرود موفق به بقا در لیگ شدند. نفت مسجدسلیمان این فصل 2 بار سرمربی خود را تغییر داد و با کسب 22 امتیاز در لیگ برتر ماندنی شد.
** استقلال خوزستان که فصل کابوس ‌واری را پشت سر گذاشت به لحاظ آمار بدترین تیم نیم ‌فصل دوم بود؛ آبی های خوزستان در نیم فصل دوم 6 امتیاز کسب کردند این در حالی است که آن ها 10 امتیاز در دیدارهای خانگی و هشت امتیاز در بازی‌ های خارج از خانه کسب کردند.
قهرمان سابق لیگ برتر ایران در این فصل با کسر 6 امتیاز کار سختی برای بقا در لیگ برتر داشت. تغییر متوالی در کادر فنی و حضور داریوش یزدی، منصور قنبرزاده، کریم بوستانی، سیروس نعمتی ‌نژاد و محمد علوی هم نتوانست قهرمان پیشین لیگ برتر را از سقوط به لیگ دسته اول نجات دهد.

** لوسیانو پریرا مهاجم تیم فولاد خوزستان به همراه کی روش استنلی از سپاهان با 16 گل زده، عنوان آقای گلی رقابت های لیگ برتر را از آن خود کردند.
2 مهاجم برزیلی فوتبال کشورمان که این فصل اولین سال حضور در تیم‌ های خود را پشت سر می ‌گذاشتند، کفش طلای لیگ هجدهم را به خود اختصاص دادند. پریرا پس از یک فصل ناموفق در فولاد با حضور افشین قطبی اوج گرفت و در هفت دیدار اخیر، هشت گل به ثمر رساند.

** تیم فولاد خوزستان به عنوان بهترین نماینده این فصل خورستان از 30 بازی انجام شده 9 برد، 11 مساوی و 10 باخت کسب کرد که 30 گل به ثمر رساند و 39 گل دریافت کرد. با آمدن افشین قطبی به فولاد، هواداران این تیم به قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی امیدوار شدند اما پنج باخت مقابل تیم های نساجی، استقلال، نفت آبادان، سایپا و ذوب آهن موجب شد تا فولادی ها باز هم در کسب جام و سهمیه آسیایی نا امید شوند.

** تیم نفت آبادان که در نیم فصل اول عملکرد ضعیفی داشتند در نیم فصل دوم به یکباره نتایج این تیم سیر صعودی گرفت؛ کسب چهار پیروزی متوالی مقابل تیم های پارس جنوبی، فولاد، نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران موجب شد تا این نماینده خوزستان از انتهای جدول فاصله بگیرد و پس از سال ها حضور در لیگ برتر در جایگاه نهم لیگ برتر قرار گیرد. برزیلی های فوتبال ایران در این فصل هفت برد، 16 مساوی و هفت باخت کسب کردند همچنین 31 گل زده و 30 گل خورده در کارنامه این تیم دیده می شود.

** تیم سپاهان با 46 گل زده به عنوان بهترین خط حمله شناخته شد همچنین تیم استقلال با 13 گل خورده و بیشترین کلین شیت با 19 بازی، بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

** تیم پرسپولیس با یک باخت کمترین شکست را در لیگ برتر داشت همچنین بهترین تیم دیدارهای خانگی با کسب 37 امتیاز لقب گرفت. سرخپوشان با رکورد سپاهان یعنی کسب پنج قهرمانی در لیگ برتر برابری کرده و با راهیابی به نیمه‌ نهایی جام حذفی، می ‌توانند به اولین تیمی در تاریخ لیگ برتر تبدیل شوند که در یک فصل، همزمان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را کسب کنند. تنها شکست این فصل شاگردان برانکو در اهواز و مقابل تیم فولاد خوزستان رقم خورد.

** در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر، هفته دوم با 26 گل و هفته سوم با هشت گل به عنوان پرگل ترین و کم گل ترین هفته شناخته شدند. همچنین قاطع ‌ترین پیروزی این فصل به دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان بر می گردد که تراکتوری ها با 6 گل پیروز میدان شدند.

گفتنی است در پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم های فولاد، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان به ترتیب با 38، 37، 22 و 12 امتیاز در مکان های هشتم، نهم، چهاردهم و شانزدهم رده بندی قرار گرفتند.
9879/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر هجدهمين دوره نمايندگان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد