Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:38:28 GMT

فرماندار آستارا: توسعه زمین های فوتبال در دستور کار است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۲۴۵

فرماندار آستارا: توسعه زمین های فوتبال در دستور کار است

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: ایجاد و توسعه زمین های ورزش فوتبال در این شهرستان، با توجه به استعدادهای زیاد و تیم های شایسته، در دستور کار قرار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز شنبه در نشست با پیشکسوتان فوتبال آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت نصب و موافقت اداره کل ورزش و جوانان گیلان با ایجاد پنج زمین ورزشی در روستاهای آستارا اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: چمن مصنوعی فوتبال تا تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید و پنج میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی پیست تارتان در ورزشگاه وحدت آستارا اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: ظرف سه ماه گذشته 13 مدیر کل استانی برای پیگیری مسائل ورزشی به آستارا آمده اند و زیرساخت های ورزش این شهرستان به دلیل داشتن تیم های فوتبال در لیگ های دسته دوم و سوم کشور باید توسعه پیدا کند.
وی ادامه داد: از ظرفیت پیشکسوتان فوتبال آستارا باید برای تقویت تیم های پایه استفاده شود و اختصاص زمین برای پیشکسوتان این رشته در شهرستان را با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی گیلان پیگیری می کنیم.
فرماندار آستارا گفت: دستگاه های اجرایی به پویایی برنامه های ورزشی و تقویت امکانات این حوزه کمک کنند تا شهرستان آستارا به لحاظ برخورداری از موقعیت ممتاز فرهنگی و اقتصادی، باید به جایگاه حقیقی خود در ورزش برسد.
رستم زاد ارائه طرح های جدید در برنامه های ورزشی را خواستار شد و اظهار کرد: هیات های ورزشی به تحول و خلاقیت نیاز دارند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124/ 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گيلان فوتبال آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود