Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- بامداد امروز بازي دوم فينال کنفرانس شرق NBA از فصل 2019 در ورزشگاه فايسرو فروم برگزار شد و اين ميلواکي باکس بود که با عملکردي فوق‌العاده در سه کوارتر، پيروزي دوم در مقابل تورنتو رپترز به دست مي‌آورد.
به گزارش آريا، ميلواکي باکس موفق شد در دومين بازي فينال کنفرانس شرق NBA تورنتو رپترز را در زمين خود شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش تمام استارتارها و عملکرد خوب بازيکنان نيمکت‌، چيزي که تورنتو رپترز در بازي‌هاي پلي‌آف امسال کاملا با آن بيگانه بوده است، دومين پيروزي در دومين بازي فينال کنفرانس شرق را براي ميلواکي باکس با نتيجه 125-103 به ارمغان آورد. برد صبح امروز با چاشني دبل-دبل آنتتوکومپو، ششمين پيروزي متوالي ميلواکي در مسابقات پلي‌آف امسال بود که اين بهترين رکورد گوزن‌ها از سال 1976 محسوب مي‌شود. از ميان استارترهاي ميلواکي جيانيس و ميروتيچ آمار خوبي در کسب امتياز ثبت کردند، اما کليد پيروزي امروز باکس، دو رقمي شدن امتيازات سه نيمکت‌نشين اين تيم يعني مالکولم براگدان، جورج هيل و ارسان ايلياسوا بود. اما در ترکيب تورنتو، فارغ از دخشش هميشگي کواي،  کايل لاوري و نورمن پاول تنها بازيکناني بودند که موفق شدند امتيازات خود را دو رقمي کنند. با احتساب اين پيروزي باکس، حساب سري فينال شرق در مجموع 2-0 به نفع گوزن‌ها شد.
کوارتر اول بازي با نمايش خارق‌العاده جيانيس آنتتوکومپو آغاز شد، ميلواکي باکس از همان ابتداي بازي يک ران 9-0 را ثبت کردند تا هوادارن خودي در فايسرو فروم به وجد بيايند. در ادامه، بازيکنان تورنتو رپترز به خودشان آمدند و موفق شدند فاصله را تاحدودي کاهش دهند. دو تيم تا فاصله دو دقيقه مانده به پايان کوارتر روند ثابتي در امتيازگيري داشتند و فاصله 10 امتيازي در بيشتر لحظات بازي حفظ شد تا اينکه در دو دقيقه پاياني ميلواکي با شوت‌هاي مالکولم فاصله را افزايش داد. کوارتر اول در نهايت 35-21 به نفع باکس به پايان رسيد. ميلواکي کوارتر دوم را نيز با قدرت آغاز کرد. ارسان ايلياسوا، فوروارد قدرتي باکس که کار را از روي نيمکت آغاز کرده بود در دقايق ابتدايي کوارتر دوم امتيازات خوبي براي باکس به دست آورد. از سوي ديگر، تورنتو که عملکرد بسيار ضعيفي در فاز دفاعي داشت، بيشتر توسط کواي لنارد صاحب امتياز مي‌شد. عملکرد بسيار ضعيف رپترز در زير سبد و کسب ريباندها موجب شد تا ميلواکي باکس نيمه اول را با نتيجه 64-39 پيروز شود.
در ابتداي کوارتر سوم، بازيکنان تورنتو در نيمه زمين ميلواکي بهتر از دو کوارتر قبلي عمل کردند، اما باز هم در مقابل حملات گوزن‌ها مشکل داشتند. مطابق معمول، اين لنارد بود که بيشترين سهم را در کسب امتياز توسط بازيکنان رپترز داشت، اما در طرف مقابل، جيانيس آنتتوکومپو نيز اجازه نمي‌داد اختلاف بين دو تيم کاهش پيدا کند. تا پايان کوارتر سوم، هر دو تيم روند امتيازگيري ثابتي داشتند. تورنتو رپترز با وجود آنکه در کوارتر سوم به اندازه کل نيمه اول امتياز آورده بود (39 امتياز)، موفق نشد اختلاف ايجاد شده را جبران نمايد زيرا باکس نيز در اين کوارتر 31 امتياز ثبت کرد. کوارتر چهارم، با امتيازآوري جيانيس و نورمن پاول براي دو تيم آغاز شد. عملکرد فوق‌العاده جيانيس در محوطه رنگي و زير سبد رپترز اميد شاگردان نيک نرس براي بازگشت را به طور کامل از ميان برد. تا پايان بازي اتفاق خاصي رخ نداد تا اين ميلواکي باکس باشد که بازي دوم فينال شرق را 125-103 از تورنتو رپترز مي‌برد.

گلدن استيت وريرز نيز موفق شد پورتلند تريل بليزرز را در بازي دوم فينال کنفرانس غرب شکست دهد. در حالي که کوين دورانت در بازي دوم فينال کنفرانس غرب NBA  نيز حضور نداشت، گلدن استيت وريرز با درخشش برادران اسپلَش موفق شد پورتلند تريل بليزرز را در يک ديدار نزديک شکست دهد. بازي دوم در حالي به نفع گلدن استيت به پايان رسيد که پورتلند تريل بليزرز عملکرد خوبي در اين ديدار داشت و در کوارترهاي اول و دوم تيم برتر ميدان بود. اما گلدن استيت موفق شد با 37 امتياز استف کري و عملکرد خوب کلي تامپسن و ديگر ستارگان خود بازي دوم را نيز ببرد تا حساب کار سري فينال 2-0 به نفع جنگجويان شود.
در کوارتر اول، دريماند گرين نخستين امتيازهاي بازي را براي گلدن استيت وريرز ثبت کرد. پورتلند در ابتداي بازي نشان داد که قصد دارد شکست بازي اول را جبران کند و با دو سه امتيازي از سي‌جي مک‌کالم از وريرز پيس افتاد. در يک صحنه، انس کنتر که به زير سبد گلدن استيت نفوذ کرده بود توسط گرين بلاک شد و سپس استفن کري با يک لي‌آپ براي تيم خود امتياز کسب کرد تا هواداران حاضر در اوراکل آرنا به وجد بيايند. با وجود آنکه وريرز توانس در دقيقه آخر کوارتر اول بازي را به تساوي بکشاند، گلدن استيت وريرز کوارتر اول را 29-31 به پورتلند تريل بليزرز واگذار کرد. هر دو تيم در ابتداي کوارتر دوم توپ را به خوبي به گردش درمي‌آوردند و پورتلند با اختلاف اندک به پيشتازي خود ادامه مي‌داد. در اواسط کوارتر دوم جوردن بل با کسب چند امتياز براي وريرز، اختلاف را به حداقل رساند. اما پس از آن، هماهنگي بالاي بازيکنان پورتلند در زمين به آنها کمک کرد تا اختلاف با گلدن استيت دو رقمي شود. در ادامه، پرتاب‌هاي سه امتيازي، ديمين ليلارد و ست کري، برادر استف کري، موجب شد تا نيمه نخست با حساب 65-50 به نفع پورتلند تريل بليزرز به پايان برسد.
در کوارتر سوم اما، آتش‌بازي گلدن استيت وريرز و استفن کري آغاز شد. شوت‌هاي سه امتيازي کري و کلي تامپسن اختلاف 15 امتيازي بين دو را کاهش داد. پس از آن بود که وريرز موفق شد فرم تيمي فوق‌العاده خود را مجددا پيدا کند. امتيازات کسب شده توسط دريماند گرين و آندره ايگودالا، اختلاف را به تنها يک امتياز کاهش داد. پس از يک لي‌آپ توسط مک‌کالم، شوت سه امتيازي کلي تامپسن، برتري در امتيازات را براي گلدن استيت وريرز به ارمغان آورد. تا پايان کوارتر سوم، وريرز موفق شد با اختلاف اندک، برتري خود را حفظ کند. کوارتر چهارم با عملکرد خوب بازيکنان پورتلند تريل بليزرز آغاز شد. اين عملکرد خوب موجب شد تا در دقيقه چهارم کوارتر چهارم، نتيجه 108-100 به نفع پورتلند باشد. پس از آن، درخشش تمام بازيکنان گلدن استيت اختلاف را کاهش داد. در فاصله يک دقيقه مانده به پايان، شوت سه امتيازي ست کري مجددا باعث شد تا پورتلند جلو بيفتد اما پس از آن، کسب امتياز توسط وريرز، گلدن استيت را در آستانه پيروزي قرار داد. در ثانيه‌هاي پاياني کوارتر چهارم، ديمين ليلارد که قصد داشت با يک شوت سه امتيازي نتيجه را به نفع پورتلند تغيير دهد، با دفاع بي‌نظير ايگودالا مواجه شد تا گلدن استيت وريرز بازي دوم فينال کنفرانس غرب را 114-111 از پورتلند تريل بليزرز ببرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ميلواکي تورنتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دومین دور مسابفات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که سینا موحد در جدول استاید بامهره سیاه در برابر استادبزرگ ونکاتارامان از هندوستان با ریتینگ ۲۶۰۵ به برتری رسید و امتیازات خود را به عدد ۲ رساند.


استاد بزرگ قزاقستانی، دنیس ماخنف سومین شطرنج بازی است که سینا موحد در امارات مقابل وی قرار می‌گیرد.


موحد در دور نخست از سد استاد بین‌المللی بانوان آلوآ نورمن از قزاقستان عبور کرد.


شطرنج باز خوزستان برای کسب دومین نورم استاد بزرگی در برابر اساتید نام آشنای شطرنج جهان در دبی در ۹ دور مسابقه  دست به مهره خواهد شد.


سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری، استاد بین‌المللی سید کیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.


۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات، بیست وچهارم اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند