Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@21:43:19 GMT

مذاکره تیام با مدیران استقلال برای بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۵۳۹

مذاکره تیام با مدیران استقلال برای بازگشت

باشگاه استقلال بر خلاف سال های گذشته خیلی زود مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود را برای فصل بعد شروع کرده است و در اولین گام مذاکره با مهاجم فصل گذشته این تیم شروع شده است.

مامه در نیم فصل دوم گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد و با گل های حساسی که زد خیلی زود به محبوب ترین چهره این تیم تبدیل شد، او در طول مدتی که در استقلال حضور داشت هفت گل در لیگ قهرمانان آسیا زد و مهمترین نقش را در صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان فصل اما تیام برای مذاکره با مسوولان تیم به ترکیه هم سفر کرد اما در نهایت چون پندار توفیقی و رضا افتخاری نتوانستند پیش پرداخت قرارداد او را تامین کنند این بازیکن از جمع آبی پوشان جدا شد و به عجمان پیوست.

هرچند استقلال در پایان لیگ هجدهم عنوان دومین خط حمله برتر لیگ را به خود اختصاص داد اما مهاجمان این تیم نتوانستند در گلزنی آمار موفقی را ثبت کنند تا جای خالی تیام در تمام بازی های این فصل بیش از پیش حس شود.

تیام در عجمان روزهای موفقی را پشت سر نگذاشت و حالا مدیران استقلال از مدتی پیش مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده اند تا او را آبی پوش کنند.

گفته می شود مدتی است که مذاکرات رسمی استقلال با مهاجم سنگالی فصل گذشته این باشگاه آغاز شده است تا در نهایت آبی ها بتوانند این بازیکن با کیفیت را به تیم خود برگردانند.

امروز مامه تیام در پاسخ به یکی از هواداران استقلال در لایو اینستاگرامش تایید کرد که با مدیران استقلال در حال مذاکره است تا حالا همه چیز شکل جدی تری به خود بگیرد.

در صورتی که مدیران استقلال بتوانند رضایت تیام را برای پیوستن به این تیم جلب کنند، بی تردید یکی از جذاب ترین خریدهای فصل نقل و انتقالات به نام آبی ها رقم خواهد خورد، البته اگر باشگاه بتواند پول قرارداد این بازیکن را تامین کند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!