Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیریت شعب منطقه شرق تهران از برگزاری جلسه ای با حضور دکتر مهدی هدایت و پیمان پیرفرشی، مدیرعامل و مشاور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، رضا صالحی، سرپرست اداره کل تسهیلات تبصره ای، حمید غفاری، مدیر شعب منطقه شرق تهران و بابک دیبائی آراء مشاور امور بانکی قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر و تعدادی از کارشناسان شرکت عمران شهر جدید پردیس در محل این مدیریت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با هدف بررسی عوامل موثر بر تسریع فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر و رفع موانع و مشکلات موجود در شهر جدید پردیس برگزار شد، ابتدا هدایت ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود در فروش اقساطی مسکن مهر اظهار داشت: 000ر40 واحد مسکونی در سال 98 توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس واگذار خواهد شد که تعداد 000ر10 واحد آن در حال انجام نصبیات است. حدود 000ر6 واحد مسکونی پروژه کوزو نیز تا پایان تیرماه سال جاری آماده فروش اقساطی خواهد شد.

رضا صالحی، سرپرست اداره کل تسهیلات تبصره ای، با بیان ضرورت اتخاذ تمهیداتی به منظور تسریع در فروش اقساطی، ضمن ارایه راهکارهایی در راستای رفع موانع فروش اقساطی و تسریع در تعیین تکلیف پروژه ها تصریح کرد: پیگیری های لازم از طریق اداره کل تسهیلات تبصره ای به منظور بهبود شرایط مسکن مهر در شهر جدید پردیس انجام خواهد شد.

حمید غفاری، مدیر شعب منطقه شرق تهران ابراز داشت: با توجه به لزوم تعیین تکلیف واحدهای باقیمانده تسهیلات مسکن مهر طی سال جاری و شرایط ویژه مسکن مهر شهر جدید پردیس، مدیریت شرق تهران در تمامی مواردی که بتواند به تسریع و تسهیل در تکمیل و تحویل واحدها کمک کند، مشارکت موثر خواهد داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن

حامد ریگی  گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد بطوریکه در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام و همزمان برای یک‌هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان بیان کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌ صورت ویلایی و در شهر سراوان به صورت ۲ طبقه در دستور کار قرار دارد و همزمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد