Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:05:21 GMT

کشف بیش از ۴۰۰۰ آمپول مخدر مرفین در میاندوآب

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۹۸۹

کشف بیش از ۴۰۰۰ آمپول مخدر مرفین در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری کارکنان این منطقه انتظامی میاندوآب تعداد چهار هزار و ۸۶۰ عدد آمپول مخدر مرفین خارجی قاچاق کشف و ضبط شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: مامورین انتظامی شهرستان میاندوآب موفق شدند در یک کار اطلاعاتی و عملیاتی با هماهنگی معاونت مبارزه با مواد مخدر استان و با تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان موفق شدند تا آمپول مخدر خارجی را کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این عملیات ها تعداد چهار هزار و ۸۶۰ عدد آمپول مخدر مرفین قاچاق که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه دو نفر دستگیر شده اند، گفت: در این رابطه دو دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب