Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- شورای عالی هماهنگی اقتصادی بررسی طرح «تسهیل و رفع موانع تولید» در جهت رونق تولید و توانمندسازی بنگاه‌های تولیدی را تصویب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که امروز- شنبه- به ریاست رییس جمهوری و با حضور رؤسای قوه مقننه و قضائیه و دیگر اعضا تشکیل شد،بررسی طرح «تسهیل و رفع موانع تولید» در جهت رونق تولید و توانمندسازی بنگاه‌های تولیدی تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به موجب این تصمیم، شرکت‌های حائز شرایط بند «ز» تبصره 10 قانون بودجه سال 97، می‌توانند تا پایان سال 98 با تجدید ارزیابی دارایی خود، سرمایه شان را افزایش دهند و از معافیت مالیاتی مربوط برخوردار گردند.
همچنین به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجازه داده شد که به منظور جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی که طرح احیای تولید و ساماندهی ملی آنها به تأیید ستاد رسیده است، در مورد استمهال و تقسیط برخی از بدهی‌های آنها تصمیم‌گیری نماید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در این جلسه گزارشی از برنامه تولید و تأمین نیازهای مخابراتی کشور را ارائه کرد و تصمیمات لازم برای پشتیبانی از گسترش خدمات مخابراتی و حمایت از بروز رسانی فناوری‌های ارتباطی و تأمین مالی پروژه‌ها اتخاذ شد.
سیام*3061*2021**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت رفع موانع توليد بنگاه هاي اقتصادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود

امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت مردم در تولید با هدایت تسهیلات بانکی به سمت بنگاه‌های تولیدی و رونق تولید انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسئولان برای مشارکت بیشتر مردم در عرصه تولید می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کارهای تولیدی هدایت کنند و یا حمایت‌های لازم از صنایع تبدیلی داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحریم‌های گسترده‌ای علیه کشور انجام داده‌اند به خیال اینکه مردم از ارزش‌های دینی دلسرد شوند، در واقع آن‌ها سعی دارند با ایجاد تحریم‌ها و بی رونقی تولید معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا در جامعه نارضایتی گسترش پیدا کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کار کردن و کسب روزی حلال عبادت است، گفت: امروزه انجام کار تولیدی و بی نیاز کردن کشور از بیگانگان نه تنها عبادت است بلکه به گونه‌ای جنگ با دشمنان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: کارگر و کارفرما نیز سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم‌های اقتصادی دشمن است که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله مهمان‌نواز، تصریح کرد: وی بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد را بر عهده داشت و تلاش‌های زیادی برای پیشرفت این شهرستان انجام داد؛ وی عالمی مجاهد بود که همواره خدمت به مردم در اولویت‌های کاری‌اش بود.

کد خبر 748115

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی