Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:41:17 GMT

در ماه رمضان از خوردن این دو ماده غافل نشوید

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۱۹۸

در ماه رمضان از خوردن این دو ماده غافل نشوید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر کاهو را به تنهایی بدون سکنجبین مصرف کنیم ممکن است رطوبت، تری و سردی آن تاثیر نامطلوبی بر روی افرادی که سن بالا دارند یا دارای مزاج بلغمی هستند بر جای بگذارد، اما اگر به همراه سکنجبین مصرف شود این عوارض را به همراه نخواهد داشت.

سکنجبین یا متعادل کننده کاهو

کاهو جزء مواد غذایی است که خاصیت دارویی دارد، معمولاً اثرات سوء کاهو را سکنجبین از بین می‌برد و از گذشته نیز در رژیم غذایی ایرانیان این دو به همراه یکدیگر مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فواید سکنجبین

سکنجبین نفوذ مواد را در بدن بیشتر می‌کند، باز کننده عروق بدن و مجاری است و خون بدن را تمیز می‌کند، از این جهت مصرف سکنجبین به تنهایی و یا با کاهو می‌تواند اثرات خوبی را بر بدن برجای بگذارد و به دلیل گرم و خشک بودن سکنجین عوارض آن نیز با کاهو دفع می‌شود، در نتیجه این دو ماده عوارض یکدیگر را خنثی می‌کنند، اما اثرات مثبت یکدیگر را خنثی نمی‌کنند.

تاثیر کاهو سکنجبین بر خواب

مصرف کاهو و سکنجبین با یکدیگر می‌تواند بی خوابی را درمان کند و دردهای مبهم بدن را کاهش دهد. سکنجبین با شکر نیز درست می‌شود، اما درست کردن آن با عسل بهتر است. مصرف کاهو و سکنجبین با هم برای بدن ضرری ندارد، اما همچنان که زیاده روی آب زیاد می‌تواند برای بدن مضر باشد مصرف زیاد این ماده غذایی نیز می‌تواند آسیب رسان باشد.

منبع: فردا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید

به گزارش خبرآنلاین، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902624

دیگر خبرها

  • این دو ماده غذایی انگل روده را نابود می‌کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • عوارض مصرف زیاد پنیر
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد
  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • جزئیات جدید از حادثه مرگبار مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی | پای ماده‌ی دیگر وسط آمد!
  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • هشدار به کسانی که هر روز پنیر میخورند