Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@08:17:19 GMT

پیشنهاد چرب مالک شهرخودرو برای ماندن یحیی درمشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۴۵۸

پیشنهاد چرب مالک شهرخودرو برای ماندن یحیی درمشهد

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پایان همکاری یحیی گل‌محمدی و باشگاه پدیده شهرخودرو به گوش می‌رسد و در این باره گفته می‌شود که گل‌محمدی در آستانه پذیرفتن هدایت تیم امید کشورمان است.

به گزارش تابناک ورزشی، در همین رابطه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد که با گل‌محمدی برای هدایت تیم امید به توافقات نسبی رسیدند، اما از طرف  دیگر فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهرخودرو به دنبال ادامه همکاری با گل‌محمدی در این تیم مشهدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پیروزی پدیده شهرخودرو مقابل ماشین‌سازی و احتمال آسیایی شدن این تیم حمیداوی جلسه‌ای را با مربیان و بازیکنان در هتل محل اقامت در تبریز برگزار کرد که این جلسه در ساعت 1:30 بامداد دو روز گذشته انجام شد. در این جلسه حمیداوی خطاب به حاضرین اعلام کرد که حامل خبر خوشی است و آن اینکه قرارداد گل‌محمدی تا دو سال دیگر تمدید خواهد شد و حتی صحبت از این به میان آمد که بر سر جزئیات هم توافقاتی به دست آمده است، اما گل‌محمدی از مسئولان باشگاه خواست تا در این باره چند روزی صبر کنند.

از طرف دیگر بعد از اینکه بازیکنان و مربیان پدیده شهرخودرو روز گذشته از تبریز عازم مشهد شدند اما گل‌محمدی حاضر به رفتن به مشهد نشد و به تهران برگشت. در این باره گفته می‌شود گل‌محمدی ساعت 19 شب گذشته با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان برای هدایت تیم امید جلسه‌ای برگزار کرده و در این جلسه توافقات کلی هم به دست آمده است، اما گل‌محمدی از تاج زمان خواسته تا بیشتر فکر کند. این اتفاقات در حالی رخ داده که باشگاه پدیده شهرخودرو برای هدایت این تیم در فصل آینده فعلاً گزینه ای جزء گل‌محمدی ندارد و طبق اخبار دریافتی پیشنهاد مالی خوبی هم از سوی این باشگاه به گل‌محمدی ارائه شده است که این رقم خیلی بالاتر از پولی است که به گل‌محمدی برای هدایت تیم امید پیشنهاد شده است. رقمی که از سوی مالک پدیده شهرخودرو به گل‌محمدی پیشنهاد شده حتی می‌تواند او را جزو مربیان گرانقیمت لیگ برتر قرار دهد و گل‌محمدی به  همین دلیل از هر دو طرف زمان خواسته تا بیشتر فکر کند.

پیشنهادات به گل‌محمدی اما طرح‌های از سوی پدیده شهرخودرو و تیم امید نیست بلکه یکی دو تیم متمول لیگ برتر هم خواهان به خدمت گرفتن مربی شده‌اند. مسئولان پدیده شهرخودرو با وجود اینکه گزینه‌ای جزء گل‌محمدی ندارند اما شاید در صورت ادامه مذاکرات او با تیم امید راه‌های دیگری را برای ادامه روند خوب خود در لیگ که گذشت باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گل محمدی پدیده تیم ملی امید تاج یحیی سردار فدوی سردار نقدی بازداشت شهنازی سیاست مهاجرتی ترامپ هوشنگ امیراحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند