Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@13:42:36 GMT

گشت های بسیج در راستای خدمات اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۷۳۱

گشت های بسیج در راستای خدمات اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان: فرمانده سپاه گرگان در مراسم تجلیل از عوامل گشت‌های رضویون سپاه گرگان که توسط مدیر عامل مخابرات استان گلستان برگزارشد اظهار کرد:با توافقی که بین وزارت کشور، سازمان قضا، بسیج و نیروی انتظامی شکل گرفت گشت‌های رضویون آغاز به کار کرد.
وی درادامه افزود: این گشت‌ها در راستای خدمات اجتماعی بسیج است و هر شب تعدادی از بسیجیان در تیم‌های مختلف به گشت زنی در محله‌ها مختلف شهرستان گرگان مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخرالدین تصریح کرد: برای اینکه امنیت مردم حفظ شود با تمام قدرت و محکم ایستاده ایم و تمام تلاشمان را برای محقق شدن آرامش اجتماعی مردم انجام خواهیم داد.
فرمانده سپاه گرگان خاطر نشان کرد:بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تا به امروز خدمات شایانی را در دفاع مقدس، جنگ نرم، مقابله با جریان تکفیری و امروز در جنگ اقتصادی ارائه و در حال خدمت رسانی است.
در این مراسم همچنین غلامعلی شاهمرادی مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان ضمن تقدیر و تشکر از سپاه وبسیج شهرستان گرگان اذعان کرد:در سال‌های اخیر سرقت سیستم‌های مخابراتی شیوع پیدا کرده است و شرکت مخابرات هر سال خسارات زیادی را متحمل میشود.
وی همچنین بیان کرد:سپاه در همه میدان‌ها با موفقیت بیرون آمده است و در سیل اخیر گلستان نیز زحمات فراوانی را بردوش کشید.
شاهمرادی در پایان ابراز داشت:شاید جزء وظایف ذاتی بسیج و سپاه نباشد که با سارقین سیستم‌های مخابراتی برخورد کند، اما به واقع دستگیری این ۲ سارق حرفه‌ای کمک قابل توجهی را به فرایند شناسایی افراد بیشتر که چه بسا اقدامات از نوع خرابکارانه که بدنبال آن باعث بروز نارضایتی عمومی میشود راخواهد داشت. گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات گشت های رضویون سپاه وبسیج شهرستان گرگان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: گرگان سپاه گرگان فرمانده سپاه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۴ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6096843

دیگر خبرها

  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان