Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:08:04 GMT

بازیکن سپاهان در تیررس استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۷۶۸

بازیکن سپاهان در تیررس استقلالی‌ها

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال تهران برای تقویت تیم خود برای سال آتی دست به کار شدند با برخی از بازیکنان لیگ یکی و لیگ برتری در حال مذاکره هستند.

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال سپاهان از جمله بازیکنانی است که در رادار آبی پوشان قرار گرفته و به احتمال زیاد قرارداد این بازیکن با استقلالی ها برای فصل آینده منعقد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از طرفی به گوش می رسد محمد کریمی بازیکن ۲۲ساله تیم سپاهان هم در تیررس آبی پوشان قرار گرفته است که البته مدیران باشگاه این موضوع را تایید نکردند.

بیشتر بخوانید:

پایان داستان خطیر و استقلال/ آیا فتحی با جدایی آقای معاون موافقت می کند؟

بازیکنان استقلال در چه شرایطی راضی به تمرین می‌شوند؟

استقلال و پرسپولیس به دنبال تعویض مجری

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه استقلال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان