Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، مهمترین اخبار امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: تعداد سهمیه طرح ترافیک معلولان در سال ۹۸ کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کاهش سهمیه طرح ترافیک معلولان در سال ۹۸

پشت چراغ قرمز توقف کرده اید، خودرویی پشت سر مدام چراغ می‌زند و از شما می‌خواهد به سمت راست بپیچید. اما آیا گردش به راست هنگام چراغ قرمز مجاز است و می‌توانیم به راست گردش کنیم؟ اگر جزء شهروندانی هستید که گا‌ها در این موقعیت قرار گرفته اید توصیه می‌کنیم با خواندن این گزارش از پاسخی که قانوندگذار به این سؤالات داده است با خبر شوید.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید درباره گردش به راست در تقاطعات بدانید

به مناسبت ۲۸ اردیبهشت و روز جهانی موزه ها، بازدید از موزه‌های بخش مرکزی پایتخت در محدوده منطقه ۱۱ که در بافت تاریخی طهران قدیم در محدوده حصار ناصری واقع شده اند؛ برای عموم آزاد و رایگان است.

بیشتر بخوانید: بازدید از موزه‌های طهران قدیم در بافت ناصری رایگان است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی برای نیمسال اول ۹۹-۹۸ از ۱۸ خردادماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: آغاز ثبت نام نقل و انتقال دانشجویی از ۱۸ خردادماه   رئیس سازمان میراث‌فرهنگی گفت: در حال پیگیری بازگرداندن بسته‌ای شامل ۱۳۰۰ قلم شیء تاریخی به کشور هستیم، امیدواریم در نیمه اول سال ۹۸ این بسته ارزشمند به ایران بازگردد.   بیشتر بخوانید: پیگیری برای استرداد ۱۳۰۰ شیء تاریخی به کشور   زلزله ای به بزرگی ۴.۷ ریشتری حوالی خانه زنیان در استان فارس را لرزاند.   بیشتر بخوانید: زلزله ۴.۷ ریشتری خانه زنیان در استان فارس را لرزاند   مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: سال گذشته به دنبال اقدامات به موقع شهرداری، حضور سفید بالک به صورت کنترل شده و بسیار محدود بود و با مشکل طغیان آن‌ها روبه رو نبودیم.   بیشتر بخوانید: گزارشی از طغیان سفیدبالک‌ها در پایتخت دریافت نکردیم   رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: ۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر برای حج ۹۸ مشرف خواهند شد.   بیشتر بخوانید: دارو‌های مورد نیاز حج خریداری شده و ۸۵ درصد آماده ارسال است/ از ۱۵ شوال به مدت دو هفته وقت برای ارسال دارو‌ها داریم   ستاد مدیریت بحران بهزیستی در مناطق سیل زده گفت: در جریان سیلی که در سه استان کشور رخ داد به بیش از ۲۸ هزار خانواده کمک هزینه ۵۰۰ هزار تومانی پرداخت شد.   بیشتر بخوانید: کمک هزینه ۵۰۰ هزار تومانی به مددجویان سیل زده   رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: نباید در آموزش و پرورش به سمت سیستم گلخانه‌ای و جدا سازی برویم بلکه باید به سمت سیستم عادی سازی برویم.   بیشتر بخوانید: نباید در مدارس به سمت سیستم گلخانه‌ای برویم/ هزینه طرح سنجش سلامت برای مهر ۹۸   وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در طی پیامی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد اعلام کرد: پرونده دو شغله‌ها در وزارت کار بسته شد.   بیشتر بخوانید: پرونده دوشغله‌های در وزارت کار بسته شد   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل زدگان بهزیستی کمک های مردمی معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده

زلزله‌پژوه هلندی از وقوع زمین لرزه بزرگی در روز‌های ١٨ تا ٢٠ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش برنا؛ فرانک هوگربیتس، زلزله‌پژوه هلندی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس از وقوع زمین لرزه بزرگی در روز‌های ۲۰ تا ۱۸ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی در این باره چنین نوشت: «عطارد و زهره روز هفتم ماه مه (۱۷ اردیبهشت)، و درست پیش از شروع ماه جدید با اورانوس در یک راستا قرار می‌گیرند. این وضعیت ممکن است به یک سری لرزش‌های قوی‌تر و به احتمال زیاد زمین‌لرزه‌ای قدرتمندتر در روز‌های هشتم تا دهم ماه مه (۲۰ تا ۱۸ اردیبهشت) منجر شود.»

هوگربیتس پیش از این هم با پیش‌بینی زمین لرزه در ترکیه، اندونزی، افغانستان و ژاپن خبرساز شده بود.

 

دیگر خبرها

  • بازدید از موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) رایگان شد
  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • زلزله بخش‌هایی از تهران را لرزاند/ جزئیات
  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد