Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@20:26:28 GMT

در جلسه برانکو و عرب چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۸۷۰

در جلسه برانکو و عرب چه گذشت؟

سرمربی پرسپولیس امروز در محل باشگاه حضور پیدا کرد تا در جلسه‌ای با مدیر عامل و دو تن از اعضای هیئت مدیره شرکت کند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ پس از سومین قهرمانی که در لیگ برتر و با پرسپولیس به دست آورد، امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا جلسه‌ای کاری با ایرج عرب، مهدی محمدنبی و علی رغبتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج عرب درباره این جلسه که مسائل مختلفی در آن مطرح شده بود به سایت رسمی باشگاه گفت: یکی از مباحث مهم ما، بازی نیمه نهایی جام حذفی بود و درباره تدابیر مورد نیاز برای حضور بهتر تیم در این دیدار تصمیم‌گیری‌هایی داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین مطرح شد، با توجه به اینکه 26 بازیکن در اختیار داریم هر یک از نفرات در صورتی که با پیشنهادی روبه‌رو شود، آن را با باشگاه در میان بگذارد.

مهدی ترابی: برانکو بماند پرسپولیس جام‌های بیشتری می‌گیرد

 

انتهای پیام/

R1015135/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 خاطرات جالب همکاری ایرج مهدیان با ویگن و عارف در مولن‌روژ، خوانندگی در جایی که زمانی صاحب آن، خانم دلکش بود را ببینید. مهدیان در این گفتگو از لباسی که در خشکشویی گیر کرده بود(به دلیل فوت پدر صاحب مغازه) و کت‌وشلواری که با آن بالاجبار، ۳شب اجرا رفت و جوانی که فکر می‌کرد او همین یک‌دست لباس را دارد، گفت.

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت