Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-09@03:01:45 GMT

مردم قدردان مجاهدت رزمندگان اسلام هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۸۷۹۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، سرهنگ غلامحسین محمدی اصل از یگان‌های انتظامی در مناطق و ارتفاعات مرزی غرب کشور بازدید کرد و در جریان میزان آمادگی‌های نیروهای مستقر قرار گرفت.

وی با قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت و صعب‌العبور مرزی، اظهار داشت: همانطور که بارها گفته شده است، امنیت ملت ایران خط قرمز نیروهای مسلح بوده و شما طلایه‌دار و پیشتاز حفظ این امنیت و مسبب ناکامی دشمنان برای به مخاطره انداختن آن هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه فرمانده هنگ مرزی شهرستان با حضور در  دفتر فرمانده سپاه سردشت ضمن عرض تبریک معارفه سرهنگ محمدی اصل به عنوان فرمانده سپاه سردشت، به ارائه گزارش عملکردی در خصوص یگان های رزمی در جدار مرز شهرستان پرداخت.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ میلیارد قارچ ترافل قاچاق در مرز مریوان

فرمانده هنگ مرزی مریوان از کشف بیش از ۹۰۰ کیلوگرم قارچ خوراکی سیاه رنگ ترافل قاچاق به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در پایانه مرزی باشماق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، سرهنگ مجید دالوند اظهار داشت: در راستای جلوگیری از خروج کالای قاچاق از کشور، اکیب یگان پست کنترل و مراقبت در پایانه مرزی باشماق در بازرسی از خودروهای ترانشیبی و ترانزیتی، 940 کیلوگرم قارچ خوراکی سیاه رنگ ترافل قاچاق را کشف و از خروج این ماده غذایی از کشور جلوگیری کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر راننده تبعه خارجی و توقیف یک دستگاه خودرو گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده حدود 18 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده هنگ مرزی مریوان تصریح کرد: حفظ و حراست از مرز و مقابله با قاچاق اولویتی مهم در حوزه این هنگ بوده و با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است
  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • کشف ۱۸ میلیارد قارچ ترافل قاچاق در مرز مریوان
  • برگزاری اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان بهمئی
  • فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی اعلام کرد: افزایش تعرض به جنگلبانان در سال جاری
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • استفاده از فلزیاب جرم است؟
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر