Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به اظهارات عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور با موضوع «وجود انحرافاتی در نحوه افزایش حقوق‌ها» واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار خبری با تیتر «عادل آذر: انحرافاتی در نحوه افزایش حقوق‌ها وجود دارد/ جمع‌بندی ابهامات تا هفته دیگر» سازمان اداری و استخدامی کشور جوابیه‌ای ارسال کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن این جوابیه بدین شرح است: 

سازمان اداری و استخدامی کشور نامه‌ای از دیوان محاسبات کشور مبنی بر درخواست برگزاری نشستی سه جانبه بین سازمان اداری و استخدامی کشور، دیوان محاسبات کشور و نمایندگان مجلس دریافت نکرده است، آنچه این سازمان دریافت کرده است، نامه‌ای به شماره ۴۰۰۰۰.۳۸ مورخ ۱۳۹۸.۲.۱۸ از سوی معاون فنی و حسابرسی عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور است که در آن به تصویب‌نامه شماره ۸۷۲۴.ت۵۶۴۸۵هـ مورخ ۱۳۹۸.۱.۳۱ هیأت محترم وزیران در خصوص تعیین ضریب حقوق کارکنان و ابهامات آن در انطباق با مفاد بندهای «الف» و «ی» تبصره (۱۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۸ اشاره و درخواست شده است تا مراتب در کارگروهی تخصصی با حضور کارشناسان این سازمان، دیوان محاسبات کشور و سایر دستگاه‌های ذی‌صلاح مورد بررسی قرار گیرد؛ که معاون سرمایه‌ انسانی این سازمان در تاریخ ۱۳۹۸.۲.۲۵ در پاسخ به این نامه با این توضیح که «مفاد تصویب‌نامه شماره ۸۷۲۴.ت۵۶۴۸۵هـ مورخ ۱۳۹۸.۱.۳۱ هیأت محترم وزیران با هدف تأمین نظر قانون‌گذار و اجرای بندهای (الف) و (ی)‌تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور به تصویب رسیده است»، از دیوان محاسبات درخواست کرده است چنانچه به مواردی از عدم انطباق یا ابهام در مفاد تصویب‌نامه فوق با مستندات قانونی برخورد کرده‌اند، مراتب را اعلام نمایند تا در آن خصوص بررسی مشترک انجام پذیرد که تا به امروز پاسخی دریافت نشده است. 

لازم به توضیح است که تصویب‌نامه‌ای که به آن اشاره شده است در اجرای اصل ۱۳۸ قانون اساسی مورد ایراد هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین قرار نگرفته و صرفاً از سوی آن هیأت درخواست شده است که در متن مصوبه مراتب مستثنی بودن اعضای هیأت عملی، قضات و کارکنان برخی دستگاه‌های غیرمشمول قانون مدیریت خدمات کشوری از محدودیت سقف ۷ برابر حداقل حقوق مورد تأکید قرار گیرد که اصلاحیه مربوطه نیز به تصویب هیأت وزیران رسیده و ابلاغ شده است.

گفتنی است که این مصاحبه عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کل کشور به نقل از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی بازنشر داده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان اداری و استخدامی کشور دیوان محاسبات جوابیه عادل آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است