Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@17:02:42 GMT

وضعیت ورزش دانش آموزی در استان زنجان مطلوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۸۹۸۹

وضعیت ورزش دانش آموزی در استان زنجان مطلوب نیست

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با انتقاد از کم توجهی به ورزش دانش آموزان گفت: وضعیت ورزش دانش آموزی در استان زنجان مطلوب نیست.

به گزارش ایرنا، ابراهیم رفیعی روز شنبه در جلسه شورای ورزش های همگانی استان زنجان افزود: نونهالان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند و باید به تربیت جسمی آنها نیز توجه جدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش گسترش نشاط اجتماعی، گفت: تنها استانی هستیم که استخر دانش آموزی نداریم، این در حالی است که برخی اداره ها با کمترین کارمند برای خود استخر دارند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 15 هزار فرهنگی و حدود 200 هزار دانش آموز داریم، لذا نیازمند همکاری و توجه مسئولان به بخش ورزش در این نهاد تاثیرگذار هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طبق آمار 60 درصد زنان و 50 درصد مردان ایرانی به اضافه وزن یا چاقی مبتلا هستند.
علی خلیلی با بیان اینکه باید اهمیت سلامت را در جامعه تبیین کرد افزود: امسال قصد داریم تا همایش های پیاده روی شهری و محلات را در سطح زنجان برگزار کنیم.
خلیلی با اشاره به لزوم ترویج ورزش صبحگاهی، گفت: برگزاری ورزش عصرگاهی، جشنواره سوارکاری در سطح کشور والمپیاد بزرگ استعدادهای ورزشی از دیگر برنامه های در دست اقدام این اداره کل است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان نیز با بیان اینکه هنوز با نقطه مطلوب در ورزش بانوان فاصله داریم، خاطرنشان کرد: نسبت ورزشکار بانو به آقا در زنجان 38 درصد بوده و 26 درصد زنان استان ورزش می کنند.
ماهرخ بلوری با اشاره به اینکه برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان باید بیش از اینها تلاش کرد، اظهارداشت: باید فرهنگ ورزش دانش آموزی و متوجه کردن والدین به این بخش ترویج شود.
شهردار زنجان نیز با تشریح وضعیت اقدامات ورزشی شهرداری، گفت: پارک های زنجان تجهیزات ورزشی دارند و دومین پارک بانوان نیز تا 2 ماه دیگر آماده بهره برداری خواهد بود.
مسیح الله معصومی با اشاره به اهمیت ورزش بانوان، اظهار داشت: هم اکنون پارک بانوان غرب زنجان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می کنیم تا هرچه زودتر افتتاح شود.
معصومی افزود: در حال حاضر در 12 پارک شهر ورزش صبحگاهی و در سه پارک نیز ورزش عصرگاهی برگزار می شود.
3216/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش همگاني ورزش دانش آموزان پارك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،دانش آموزانی که با نقش آفرینی خود در فعالیت های مدرسه و کلاس در قالب وزارتخانه، محور تعلیم و تربیت قرار می گیرند.

سجاد ابراهیم آبادی آموزگار پایه ششم شهرستان بم، با اجرای طرحی ، مسئولیت پذیری دانش آموزان را به گونه ای هدایت شده برنامه ریزی کرده است.

این طرح از بین ده هزار طرح آموزشی کشور حائز رتبه برتر شد و این معلم ایده پرداز هم معلم برتر کشور شناخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟