Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا-شهردار شیراز گفت: شیراز پس از شهرهای تهران و مشهد به عنوان سومین شهر کشور، مجوز برگزاری دوره آموزشی و صدور گواهینامه راهبری قطارهای مترویی را از شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای وزارت کشور، اخذ کرد.

به گزارش ایرنا حیدر اسکندرپور، شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با درخواست شهرداری شیراز برای مجوز برگزاری دوره های آموزش سنجش مهارت و صدور گواهینامه راهبری قطار های مترویی شهر شیراز موافقت کرد و بدین ترتیب شیراز سومین پایگاه آموزش راهبری قطارهای مترویی کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، ضمن تاکید بر نقش و اهمیت صدور مجوز برگزاری دوره های آموزشی راهبران قطارهای مترویی در شیراز اظهار داشت: با توجه به نیاز شدید متروی شیراز به راهبر برای کاهش فاصله زمانی حرکت قطارها، مذاکرات لازم با وزارت کشور و نیز هرگونه حمایت برای تسریع در روند ایجاد مرکز آموزش در شیراز و صدور گواهینامه راهبری انجام شد.
شهردار شیراز ادامه داد: کاهش چشمگیر هزینه های آموزش راهبری قطار، عدم نیاز به اعزام پرسنل برای آموزش راهبری به شهرهای تهران و مشهد، افزایش تعداد دوره های آموزش راهبری در طول سال و به تبع آن افزایش تعداد راهبران آموزش دیده از مهمترین مزایای اخذ مجوز آموزش راهبری است.
اسکندرپور بیان کرد: همچنین استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های آموزشی درون سازمانی شهرداری شیراز، افزایش سطح درآمد زایی از طریق آموزش نیروی انسانی دیگر شهرها و استان‌های اطراف، ایجاد انگیزه در پرسنل برای آموزش راهبری درون سازمانی و خودکفایی در اجرای برنامه های آموزشی نیروی انسانی از دیگر مزیت های اخذ مجوز آموزش راهبری به شمار می آید.
شهردار شیراز گفت: با صدور این مجوز می توان با صرف هزینه هایی به مراتب کمتر و در زمان بسیار کوتاه تر، راهبران بیشتری تربیت کرد و همچنین فاصله حرکت قطارها را کاهش داد و افزون بر این نقش مترو را در توسعه حمل و نقل شهری پُر رنگ تر کرد.
وی بیان داشت: بدون تردید با راه اندازی این مرکز آموزشی در شیراز، سایر شهرهای کشور به ویژه منطقه جنوب نیز می توانند برای آموزش به این شهر مراجعه و خدمات آموزشی راهبری دریافت کنند.
9873 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهردار شيراز دريافت مجوز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است