Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:40:25 GMT

«فاطمه» به آغوش خانواده بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۹۵۶۳

«فاطمه» به آغوش خانواده بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، دو هفته پیش دختر بچه ۷ ساله افغانستانی در خیابان مرتضوی تهران، پس از خروج از منزل برای بازی، به خانه باز نمی‌گردد و خانواده وی با مراجعه به پلیس اعلام مفقودی می‌کنند.

حال با گذشت دو هفته از مفقود شدن کودک، صبح امروز با تماس سازمان بهزیستی استان البرز با خانواده وی، فاطمه شریفی به آغوش خانواده باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر فاطمه شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پیدا شدن فرزندش می‌گوید: صبح امروز و پس از تماس بهزیستی به این مرکز مراجعه کردیم و حوالی ساعت ۱۱ فاطمه را تحویل گرفتیم. فاطمه دو هفته پیش پس از خروج از منزل به مترو نواب و سپس صادقیه رفته و بعد از آن با مترو کرج به ایستگاه گلشهر رفته است.

وی ادامه می‌دهد: در ایستگاه گلشهر توسط مأمورین پلیس پیدا می‌شود و به بهزیستی کرج منتقل می‌شود. در طول این دو هفته نیز در بهزیستی بوده و مسئولان بهزیستی در حال جستجوی ما بوده اند و پس از یافتن شماره تلفن، خبر پیدا شدن دخترم را اعلام کردند.

هفته گذشته نیز خبری مبنی بر بستری شدن این کودک در بیمارستان امام خمینی (ره) و مرخص شدن وی توسط فردی ناشناس در فضای مجازی منتشر شد، اما روز بعد خبرگزاری مهر با انتشار مطلبی کذب بودن این خبر را تأیید و تشابه اسمی را عامل انتشار این خبر در فضای مجازی اعلام کرد.

کد خبر 4620163

منبع: مهر

کلیدواژه: مترو کرج بهزیستی اتباع افغانستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس

به گزارش ورزش‌ سه ، دانشگر در مصاف با صنعت نفت آبادان چند ثانیه پیش از گل بحث‌برانگیز یوسف کی‌شمس با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه شد و مجبور به ترک زمین شد. 
پس از آن باشگاه سپاهان به صورت دقیق درباره میزبان آسیب دیدگی دانشگر اظهارنظر نکرد و به همین دلیل مشخص نبود چه زمانی شرایط بازگشت به ترکیب را پیدا می‌کند و به همین دلیل تصور شد او فصل را از دست خواهد داد. 
با این حال دانشگر که اشتیاق زیادی برای بازگشت به ترکیب سپاهان داشت، حتی در هنگام مصدومیت در تمرینات و مسابقات و حتی سفرهای سپاهان حضور داشت تا حالا در آخرین بازی طلایی‌پوشان اصفهانی در فهرست تیم قرار بگیرد تا در صورت نیاز وارد زمین شود. 

مورایس در ورزشگاه آزادی اما ریسک نکرد و به زوج هادی محمدی و سیاوش یزدانی اعتماد کرد که نمایش خوبی در هفته‌های اخیر و با مصدومیت دانشگر داشته‌اند و حالا دست کادر فنی سپاهان در پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر و مسابقه جام حذفی برابر ملوان با بازگشت دانشگر بازتر هم خواهد شد.

عکس: سهیل اسماعیلی

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود