Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول خرداد تا ۱۴ خرداد، پیش ثبت‌نام در پایه دوره اول متوسطه از اول تیر تا ۱۴ تیر و پیش ثبت‌نام‌ها در پایه دوره دوم متوسطه از ۵ تیر تا ۲۱ تیر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد از طریق ورود به سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir صورت می‌گیرد که پس از اتمام ثبت‌نام دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند تا یک هفته از طریق اطلاع‌رسانی مدارس به آنان، مدارک خود را برای ثبت‌نام تحویل خواهند داد.

وی همچنین زمان پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه مدارس شاهد را از اول مرداد تا دهم مرداد اعلام کرد که نتایج قطعی و ثبت نام در سامانه سجا توسط مدیران مدرسه، ۱۶ مرداد، اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ضروری است اولیای دانش آموزان برای ثبت نام در پایه‌های میان پایه به مدارس شاهد شخصاً مراجعه نمایند.

محسن بیگی اظهار داشت: هیچ آزمونی برای ورود به مدارس شاهد برگزار نمی‌شود و پذیرش تنها براساس اولویت و ارائه مدارک شاهد و ایثارگران در درجه اول و دانش آموزان برتر علمی، فرزندان فرهنگیان، خیرین و شاغلان در بنیاد شهید در درجه دوم صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/س

اعلام زمان و نحوه پیش ثبت‌نام مدارس شاهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حامد مرادی، کارشناس ارشد برنامه ریزی درسی ۳ سال است آموزگار شده و به دلیل علاقه‌ فراوان، ریشه‌ روستایی، آشنایی کامل به منطقه و روستا‌های اسدآباد به خواست خود در مدرسه‌ ۶ پایه‌ سنایی روستای ده سفید معلم شده است.

هر روز در فصول مختلف سال و در شرایط مساعد و نامساعد جوی و جاده ۶۰ کیلومتر جاده را طی می‌کند و می‌گوید علاقه و عشقی که به بچه‌ها دارم نمی‌گذارد خستگی را حس کنم.

آقای مرادی با تلاش و کمک گرفتن از رئیس آموزش و پرورش اسدآباد و با استفاده از سیستم‌های شخصی مدرسه را هوشمند کرده و به دانش آموزان کار با کامپیوتر و چند نرم افزار جزیی مباحث درسی پایه‌ ششم را آموخته است.

دانش آموزان مدرسه‌ سنایی با دیدن فیلم‌های آموزشی، مسابقات درسی و املا در کامپیوتر درس‌ها را بهتر یاد می‌گیرند و دانش آموزان پایه‌های بالاتر هم مانند مدارس شهر‌های بزرگ مباحث درسی مرتبط با رایانه را به خوبی آموخته و به آینده‌ای روشن امیدوار شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • اعلام زمان برگزاری دومین حراج سکه در ۱۴۰۳ | جزئیات و نحوه واریز وجه
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم