Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:32:22 GMT

شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۹۸۵۱

شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان گشایش یافت

اصفهان- ایرنا- شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل برگزاری شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان روز شنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه افزود: تلاش ‌های بسیاری برای هر چه باشکوه ‌تر برگزار شدن این دوره نمایشگاه قرآن صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی یارمحمدیان با بیان این که نمایشگاه امسال رویکردهای ویژه‌ای را در حوزه قرآنی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در دستور کار خود قرار داده است، گفت: 187 غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت امسال اصفهان حضور دارند که فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مرتبط با قرآن و عترت به نمایش گذاشتند.
وی بیان کرد: از جمله مهمترین فعالان این عرصه می‌توان به نهادها، سازمان‌ها و تشکل ‌های مرتبط با قرآن و عترت، خیریه ‌ها و مراکز عام‌المنفعه نام برد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به این که یکی از ویژگی‌ های مهم نمایشگاه قرآن و عترت امسال نسبت به دوره‌های گذشته جدا شدن بخش‌های تجاری از بخش‌های فرهنگی و مذهبی است، تصریح کرد: نمایشگاه قرآن و عترت امسال نسبت به دوره‌های قبل بسیار تخصصی‌ تر و باکیفیت ‌تر شده که نتیجه آن را در استقبال مردم طی روزهای برگزاری شاهد خواهیم بود.
یارمحمدیان به نهادها و سازمان ‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در اصفهان، اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جامعه القرآن الکریم، مهد قرآن و مرکز رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان از مهمترین شرکت‌کنندگان حاضر در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به شمار می‌ روند.
وی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، همایش‌ها و برنامه‌های جانبی بسیاری پیش‌بینی شده است، همچنین برنامه‌هایی نظیر برگزاری نشست‌های تخصصی قرآنی و فرهنگی با موضوعات مختلف، برگزاری کلاس‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی با موضوع خانواده و تعلیم و تربیت فرزندان و جُنگ‌های شاد کودکانه در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌ شود.
به گزارش ایرنا، علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 17 تا 23 روزهای 28 اردیبهشت‌ تا سوم خردادماه 98 به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.
51 رویداد اقتصادی و فرهنگی امسال توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.
9913//6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه قرآن و عترت اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جمعی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه فارابی ارومیه آثار نقاشی خود را از ۱۶ اردیبهشت سال جاری در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی به نمایش گذاشتند .

در این نمایشگاه که به مدت دو روز برگزار می‌شود تعداد ۱۵۰ اثر نقاشی با موضوع‌های مختلف در تکنیک‌های آبرنگ و مداد رنگی از هنرمندان دبستانی در معرض دید عموم قرار گرفته است .

کشف و پرورش استعدادهای هنری ،آشنایی با محیط نگارخانه و ارائه آثار هنری در آن، تشویق خانواده‌ها جهت حمایت از دانش آموزان مستعد هنری در کنار اهمیت دادن به آثار هنری خلق شده توسط کودکان و تشویق آنها به یادگیری فنون هنری از اهداف اصلی اجرای این نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی است .

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • معناهای آشکار و پنهان در پوستر نمایشگاه امسال کتاب تهران
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه