Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:04:56 GMT

دغدغه این نهاد تبدیل دانش به مهارت بین جامعه هدف است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۹۹۳۹

دغدغه این نهاد تبدیل دانش به مهارت بین جامعه هدف است

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از دغدغه های اصلی این نهاد تبدیل دانش به مهارت بین قشر کودک و نوجوان استان به عنوان جامعه هدف خود است.

کبری اخلاقی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر همین اساس کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش با مهارت آموزی در زمینه های مختلف آشنا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این موضوع مهم جزو اهداف، برنامه ها و رویکردهای اساسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد است و برای تحقق آن نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه آموزش مسائل گوناگون به قشر کودک و نوجوان کشور و این استان با شیوه سخنرانی رو در رو چندان جوابگو نیست.
اخلاقی نیا عنوان کرد: ذائقه کودکان و نوجوانان کشور و کهگیلویه و بویراحمد به سوی آشنایی با مهارت‌ های به روز و کارآمد تغییر کرده است.
وی ابراز داشت: غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به عنوان یک مقوله مهم چنانچه به طور مطلوب انجام نشود آثار زیانباری به همراه دارد.
7535/3239/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كانون پرورش فكري ارائه آموزش ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود