Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:50:38 GMT

16 خرداد؛ آخرین مهلت استعفای داوطلبان انتخابات مجلس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۱۲۵

16 خرداد؛ آخرین مهلت استعفای داوطلبان انتخابات مجلس

زنجان - ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه 10 تا 16 خرداد امسال موعد استعفای داوطلبان انتخابات مجلس است، گفت: اگر دواطلبان در این بازه زمانی از سمت خود استعفا ندهند در حوزه های انتخابیه از آنان ثبت نام نخواهد شد.

به گزارش ایرنا خدابخش مرادی نافچی شامگاه شنبه در سومین جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه علاوه بر مشاغل مصرح در قانون، مشاغل همتراز نیز از سوی سازمان اداری استخدامی کشور اعلام شده است، افزود: صاحبان این مشاغل لازم است در موعد مقرر نسبت به کناره گیری از سمت خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه تلاش و ماموریت ستاد انتخابات استان بر برگزاری انتخاباتی پر شور، سالم، قانونی با مشارکت حداکثری و رعایت امانت داری با امنیت کامل، متمرکز است، ادامه داد: در این راستا همه دستگاههای اجرایی باید امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات استان و فرمانداری های تابعه قرار دهند.
مردای نافچی از آسیب شناسی انتخابات دوره های گذشته در استان خبر داد و افزود: اطلاعات اولیه این آسیب شنایی در حوزه های اجرایی و امنیتی در سطح استان احصا شده است و قرار است در آموزش دست اندرکاران انتخابات مورد توجه جدی قرار گیرد تا از هرگونه بروز مشکل در شعبه های اخذ رأی جلوگیری شود.
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان این ستاد را تنها مرجع اعلام آمار واجدین شرایط در انتخابات عنوان کرد و از رسانه ها خواست تا اطلاعات مورد نیاز در این خصوص را از ستاد انتخابات استان دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.
3088

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده بهارستان ۲۱ اردیبهشت در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود، که از این تعداد ۱۶ کرسی، سهم حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات، اسلامهشر و پردیس است.
---
واجدان شرایطی که در دور اول انتخابات مجلس در هرحوزه انتخابیه رای داده اند، باید در همان حوزه انتخابیه در دور دوم انتخابات مجلس رای بدهند. جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در اینباره میگه
تصویر
---

بیش از ۴۰ هزار ناظر شورای نگهبان بر روند دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کنند. طهان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: گزارش‌هایی که درباره انتخابات دریافت شده، بررسی و صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه تأیید شده و بحث از نظر ما پایان یافته است؛ اگر برخی نکاتی دارند، از طریق اعتبارنامه می‌توانند این کار را پیگیری کنند.
---
شایان رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران هم گفته: برای دور دوم انتخابات مجلس فقط در حوزه شهر تهران ۲۸۷۴ شعب اخذ رای ثابت و ۳۱۱ شعب سیار بطور الکترونیک در نظر گرفته شده است.

تصویر

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • انتخابات مجلس|را‌ی‌گیری در۶۰درصد شعب«الکترونیکی»انجام می‌شود
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم