Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@21:59:25 GMT

عامل اصلي تهيه زغال در پلدختر شناسايي شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۳۲۰

عامل اصلي تهيه زغال در پلدختر شناسايي شد

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري پلدختر گفت: با تلاش نيروهاي يگان حفاظت اين اداره عامل اصلي تهيه زغال در شهرستان شناسايي و دستگير شد.

ميرشهرام ميررضايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: به دنبال گشت‌هاي شبانه نيروهاي يگان حفاظت منابع طبيعي و آبخيزداري پلدختر يکي از عوامل اصلي زغال منطقه که باعث نابودي جنگل هاي منطقه شده بود دستگير کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين فرد با دادن پول به صورت پيش پرداخت به افرادي در مناطق جنگل نشين جهت تهيه زغال باعث افزايش انگيزه تخريب جنگل و تهيه زغال شده است.
رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري پلدختربيان کرد: اين فرد در سال هاي گذشته با اين روند تهيه زغال و تخريب جنگل ادامه مي‌دهد تا جايي که بارها توسط نيروهاي حفاظت منابع طبيعي دستگير شده است.
ميررضايي اضافه کرد: اما با توجه به پايين بودن ميزان جريمه تعرفه نرخي و عدم توقيف متخلف تکرارجرم صورت مي گيرد.
وي ادامه داد: انتظار مي‌رود مردم جهت حفاظت از جنگل ها پيشگام و پيش‌قدم شوند و با معترضان و متخلفان عرصه‌هاي جنگلي و انفال مقابله کنند.
7273/7272
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند