Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار سیاسی امروز، شنبه ، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ به شرح زیر است: ماجرای فجیره کار عربستان نباشد؛ قطعا کار صهیونیست‌هاست/ اروپا به ازای بی‌عملی در قبال برجام باید هزینه‌های امنیتی پرداخت کند

سخنگوی پیشین دستگاه دیپلماسی گفت: اروپایی‌ها باید بدانند اگر برجامی وجود نداشته باشد و فقط جسدش بماند طرفین در آینده فقط باید سر قبر برجام بروند؛ آنها نباید فکر کنند برجامی فقط در حد نام وجود دارد و آنها کار عملی انجام ندهند، چرا که آن‌وقت مجبور می‌شوند هزینه‌های امنیتی آن را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهاتر نفت با کالا یا ارز تفاوتی ندارد/ مسیرهای‌ جدیدی برای تسویه حساب ارزی پیدا می‌کنیم

معاون اقتصادی دولت گفت: این که مبادلات با یورو، ارز سایر کشورها و یا تهاتر انجام شود در اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت اثری ندارد زیرا ما به دنبال فائق آمدن بر مشکلاتی هستیم که آمریکا در سیستم بانکی بین المللی ایجاد کرده است.

وزارت خارجه اتهامات هوشنگ امیراحمدی علیه ظریف را تکذیب کرد

روابط عمومی وزارت امور خارجه به اتهامات هوشنگ امیر احمدی نسبت به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه واکنش نشان داد .

درگیری لفظی آذری جهرمی و ترامپ در توئیتر + تصویر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و موضوع اخبار جعلی و «فیک نیوز» نوشت: منشاء فیک نیوز، مشاورانت هستند.

کاخ سفید استراتژی مشخصی در قبال ایران ندارد/ ترامپ مانند کودکی است که اگر از او تعریف کنید، هر کاری برایتان انجام می‌دهد/ از تاثیر سیاست‌های آمریکا بر زندگی مردم ایران متاسفم

استاد علوم سیاسی دانشگاه نیوهمپشایر نفرت ترامپ نسبت به اوباما را عامل بدبینی رییس‌جمهور آمریکا نسبت به ایران دانست و گفت: ایران باید بداند ترامپ مانند کودکی است اگر از او تعریف و تمجید کنید او کاری را که شما می‌خواهید انجام می‌دهد.

نقد «قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیر ایرانی»

یک حقوق‌دان در یادداشتی با اشاره به موضوع تابعیت تاکید کرد: تجربه نشان داده به طور معمول اطفالی که مادر آنان ایرانی و پدر غیرایرانی است در فرا گرفتن زبان و ادبیات و فرهنگ ایران موفق‌تر از کسانی هستند که پدر ایرانی و مادر غیرایرانی دارند. شاید به همین دلیل باشد که در عرف و اصطلاح عامیه زبان اصلی را «زبان مادری» می‌گویند و نه زبان پدری.

استراتژی انتخاباتی جمعیت پیشرفت و عدالت نهایی شده است/ امکان شکل‌گیری جریان سوم وجود ندارد/ از «گفت‌وگوی ملی» استقبال می‌کنیم

دبیرکل جمعیت «پیشرفت و عدالت ایران اسلامی» گفت: همکاری و گفتمان با سایر احزاب اصولگرا وجود دارد و این حزب اساسا به دنبال ایجاد جریان جدید یا «جریان سوم» نیست و باید گفت به عنوان یک تشکیلات سیاسی با اعتقاد به ضرورت تغییر و نو شدن جریان انقلابی پا به عرصه گذاشته است.

موافقت کشورهای حوزه خلیج‌فارس با استقرار مجدد نیروهای آمریکایی در آب‌های منطقه

عربستان سعودی و تعدادی از کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس امروز- شنبه- با درخواست ایالات متحده برای استقرار مجدد نیروهای نظامی این کشور در آب‌های منطقه موافقت کردند.

دستور وزیر کشور براى انتصاب زنان در سمت معاون استاندار

سخنگوی وزارت کشور از دستور وزیر کشور برای انتصاب زنان در سمت معاون استاندار خبر داد.

استقبال دستگاه دیپلماسی از گفت‌وگوی دولت ونزوئلا و مخالفان

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن استقبال از گفت‌وگوی دولت ونزوئلا و مخالفان، خواستار عدم دخالت ایالات متحده در امور داخلی این کشور شد.

جزئیات ایرادات شورای نگهبان به اصلاح مواردی از قانون انتخابات

سخنگوی شورای نگهبان جزئیاتی از ایرادات این شورا به اصلاح مواردی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را مطرح کرد.

اعمال فشار ریاض و ابوظبی بر قاهره برای اتخاذ مواضع خصمانه علیه تهران

یک منبع مصری نزدیک به ریاست‌جمهوری این کشور فاش کرد که ریاض و ابوظبی در تلاش برای اعمال فشار بر قاهره هستند تا مواضعی خصمانه در قبال تهران اتخاذ کند.

آمریکا و متحدانش در توطئه تبدیل عراق به دشمن ایران شکست خوردند

روزنامه منطقه‌ای «ای مقالا» با انتشار مقاله‌ای نوشت که آمریکا و انگلیس بار دیگر دچار سوء برداشت از جنگ در خاور میانه شدند.

طرح «تسهیل و رفع موانع تولید» در جهت رونق تولید و توانمند‌سازی بنگاه‌ها به تصویب رسید

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز شنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور رؤسای قوه مقننه و قضائیه و دیگر اعضاء تشکیل شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند

عضو فقهای شورای نگهبان با تاکید بر این نکته که شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند، گفت: می‌توانم به ضرس قاطع بگویم در شرایط حاضر، شورای نگهبان نمی‌تواند جلسه مهمی در بررسی لوایح و طرح‌ها داشته باشد مگر اینکه حتماً کار پژوهشکده آنجا ارائه شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان با حضور در پژوهشکده شورای نگهبان، از آخرین دستاوردهای پژوهشکده شورای نگهبان بازدید کرد و ضمن تشکر از عباسعلی کدخدایی رئیس پژوهشکده شورای نگهبان و مدیران و کارکنان این پژوهشکده بابت تلاش‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف، تاکید کرد: قانونگذاری، اساس حرکت یک ملت و کشور است و قانون‌گذاری معمولا نیاز به پایش دارد. قانون اساسی هم که انصافاً راهنمای بزرگی است برای اینکه نظام یک کشور منحرف نشود، پیش‌بینی کرده است که شورای نگهبان با معیارهای شرع و قانون اساسی که معیارهایی جامع هستند قوانین را بررسی کند و شورای نگهبان نیز از روزهای ابتدای تاسیس کار خودش را بر بنیانی قوی و متین بنانهاده است و فقها و حقوقدانان ادوار مختلف این شورا بنای مستحکم و روش دقیقی را برای بررسی مصوبات پایه‌گذاری کرده‌اند.

وی همچنین ضمن ارزشمند برشمردن پژوهش‌ها و نظرات کارشناسی پژوهشکده شورای نگهبان، گفت: مجمع مشورتی فقهی شورای نگهبان نیز که در شهر قم تشکیل می‌شود از صاحب‌نظران برجسته‌ای تشکیل شده است که نظرات‌شان برای اعضای شورای نگهبان کارآمد است و البته گسترش ارتباط پژوهشکده شورای نگهبان و مجمع مشورتی فقهی بر غنای نظرات این دو مجموعه خواهد افزود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند