Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:21:02 GMT

واکنش ژاوی به احتمال هدایت بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۳۷۳

واکنش ژاوی به احتمال هدایت بارسلونا

ژاوی، هافبک سابق بارسلونا، احتمال پذیرش سرمربی این تیم را در آینده نزدیک رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برخی معتقدند در صورت جدایی ارنستو والورده، ژاوی را گزینه هدایت این تیم برای فصل بعد می دانند اما اسطوره اسپانیایی که به زودی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، مدعی شد در حال حاضر آماده پذیرش این سمت نیست و در آینده به دنبال هدایت بارسلوناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژاوی گفت: "در حال حاضر خودم را به عنوان سرمربی بارسلونا نمی بینم، چون نمی توانم دوران فعالیت خود را به عنوان سرمربی تیم اول بارسلونا آغاز کنم، این موضوع طبیعی نیست.

 

 

من باید خودم را به عنوان یک مربی ثابت کنم و از ابتدا شروع کنم اما هدایت بارسا یا یک تیم لالیگایی روند خیلی سریعی است. قطعا روزی هدف من حضور در بارسلونا به عنوان سرمربی است اما من باید بسیار آماده پذیرش این شغل باشم و زمان آن هنوز فرا نرسیده است.

 

ناکامی بارسلونا در لیگ قهرمانان؟ من فکر می کنم بارسلونا باید دوباره مبتنی بر مالکیت توپ بازی کند زیرا در غیر این صورت در لیگ قهرمانان موفق نمی شود اما در حال حاضر سبک بازی بارسلونا اینگونه نیست."

ژاوی ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا السد قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی ارنستو والورده سرمربی بارسلونا السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا

ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش طرفداری به نقل از فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد. خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند