Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:16:44 GMT

یک نفر در استخر کشاورزی زیار اصفهان غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۴۶۵

یک نفر در استخر کشاورزی زیار اصفهان غرق شد

اصفهان- ایرنا- یک مرد 35 ساله عصر روز شنبه در استخر کشاورزی روستای رحیم زیار از توابع اصفهان غرق شد و جان باخت.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 19 و 13 دقیقه امروز به اورژانس اعلام و یک آمبولانس به محل اعزام شد اما این مرد پیش از حضور نیروهای اورژانس براثر غرق شدگی جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفور راستین درباره حادثه برخورد وانت مزدا و پراید که ساعت 14 و 8 دقیقه امروز رخ داد، افزود: این حادثه در زیرگذر قائمیه اصفهان رخ داد که موجب مصدومیت چهار مرد و چهار زن از سرنشینان این دو خودرو شد.
وی ادامه داد: مصدومان این سانحه رانندگی برای تکمیل مراحل درمانی به وسیله دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین درخصوص حادثه ای که در ساعت 13 و 35 دقیقه امروز اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه خودروی زانتیا و دو دستگاه پراید در محور مورچه خورت به شاهین شهر با یکدیگر برخورد کردند.
راستین اضافه کرد: این حادثه شش مصدوم مرد داشت که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
مورچه خورت از توابع بخش مرکزی شهرستان برخوار و میمه در استان اصفهان است.
علت این حوادث در دست بررسی است.
اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با توان 145 پایگاه شامل 75 پایگاه شهری، 69 پایگاه جاده ای، یک پایگاه امداد هوایی، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 830 نفر نیروی انسانی ارائه خدمات فوریت های پزشکی به شهروندان و مسافران نوروزی را انجام می دهد.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
7135 /6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث غرق شدگي تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری لیفان ساعت ۲۲:۳۸ شب گذشته _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام پنج واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان آزادگان و روبه‌روی شهرک گلدیس رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۵ نفر شامل هفت مرد و هشت زن در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 750273

دیگر خبرها

  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند