Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@03:39:13 GMT

نکات مهم برای استفاده صحیح از ژل تاخیری

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۵۴۷

نکات مهم برای استفاده صحیح از ژل تاخیری

خشکی واژینال عارضه‌ی جنسی شایعی در میان زنان است که ۱ نفر از هر ۳ نفر در بین زنان آن را تجربه می‌کند. یکی از مهمترین علت‌های اولیه درد واژینال طی رابطه جنسی خشک بودن واژینال است.

ژل تاخیری با خاصیت روان کنندگی سبب برقراری و حفظ رطوبت در ناحیه واژینال و رفع درد و خشکی در طی مدت نزدیکی می‌شود و همچنین با خاصیت تاخیری خود، انزال را به تاخیر انداخته و لذت رابطه‌ی جنسی شما را دو چندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همیشه استفاده از کاندوم تاخیری یا اسپری تاخیری و حتی ژل تاخیری به این معنی نیست که فرد دچار مشکل زود انزالی می‌باشد، به طور معمول همیشه خانم‌ها دیر‌تر از آقایان به ارگاسم می‌رسند، این مسئله در طولانی مدت باعث رنجش خاطر آن‌ها شده و سرد مزاجی و… از عوارض جانبی آن است.

راه‌های مختلفی وجود دارد که آقایان بتوانند خود را با خانم‌ها هماهنگ سازند، اولین توصیه پیش بردن صحیح ارتباط جنسی و رعایت کلیه مراحل آن است، دومین راهکار استفاده از محصولات زناشویی تاخیری می‌باشد، یکی از موارد پرطرفدار استفاده از ژل تاخیری و ضد حساسیت می‌باشد، ژل تاخیری عوارض جانبی بسیار کمی دارد و علاوه بر جلوگیری از انزال اگر درست استفاده شود میزان روان کنندگی خوبی دارد و از درد ناشی از نزدیکی جلوگیری می‌کند.

نحوه استفاده از ژل تاخیری

درب محفظه ژل را باز کرده و مقداری از آن رابا انگشت دست برداشته و بر روی آلت بمالید و سپس ماساژ دهید؛ پس از طی زمانی تقریباً برابر با نیم ساعت؛ موضع را تنها با آب و بدون استفاده از مواد شوینده شست و شو دهید؛ همچنین آقایانی که عضلات قوی و اندامی تنومند دارند و همین طور آقایانی که پوست بدنشان تیره می‌باشد اجازه دهند ژل مدت زمان بیشتری روی موضع بماند و پس از طی زمان ۴۵ دقیقه؛ شست و شو دهند.

نکات مهم برای استفاده صحیح از ژل تاخیری:

استفاده از ژل به اندازه‌ای که تمام آلت آغشته به ژل شود کافی است و نیاز نیست حجم زیادی ژل و یا با ضخامت بالا استفاده نمایید.

طبق مجوز فروش و استفاده از این فرآورده نیاز به نسخه‌ی پزشک ندارد.   منبع: سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رابطه جنسی لذت جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی

قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی