Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@15:28:12 GMT

جشنواره تفریحی ورزشی جشن رمضان در منطقه 20 افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۸۲۲

جشنواره تفریحی ورزشی جشن رمضان در منطقه 20 افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ؛ مراسم افتتاحیه جشنواره تفریحی ورزشی جشن رمضان (نشاط ورزشی برای همه)با حضور معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، رئیس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ،معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20، مدیران شهری، پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران المپیک و پارالمپیک شهرری و شهروندان برگزار و ویژه برنامه های ورزشی- تفریحی در قالب فعالیت دهکده ورزشی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع رشته‌های ورزشی، تفریحی و باز‌ی‌های فکری ویژه شهروندان از جمله برنامه های رایگان در این جشنواره بود که خانواده ها از آن بهره مند شدند.

دهکده ورزشی شهرداری منطقه 20 در قالب رشته های ورزشی- تفریحی و بازی های فکری از 23 اردیبهشت تا 31 خرداد هر شب از ساعت 21 الی 24 در فرهنگسرای ولاء منطقه 20 برپاست.

در این جشنواره مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله تیرو کمان، بدمینتون، تنیس روی میز، بهکاب، فوتبال دستی، دارت و پرتاب حلقه بسکتبال ،پرتاب حلقه و ماهی گیری پلاستیک ویژه کودکان هر شب برگزار و در پایان مراسم به 10 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می شود .

این گزارش حاکی است در ابتدای این افتتاحیه پویش دوشنبه های ورزشی با حضور ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان و مدیران شهری و شهروندان علاقمند برگزار شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره «گیلاس کن»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بخشدار کن در سومین جشنواره گیلاس که دیروز در روستا‌های چهارگانه سنگان برگزار شد، گفت: حضور این گردشگران در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.
مرتضی محمدنژاد، به ظرفیت‌های داخل روستا‌های بخش کن اشاره کرد و افزود: این پتانسیل‌ها منجر به برگزاری چهار جشنواره در طول سال شده که جشنواره گیلاس، جشنواره شاه توت، جشنواره خرمالو، و جشنواره فصلی با حضور اقوام مختلف برگزار می‌شود.

بخشدارکن گفت: این جشنواره‌ها به منظور حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک، معرفی روستا‌های منطقه و رشد گردشگری، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی و تشویق هموطنان به زندگی سالم برگزار می‌شود.

محمدنژاد به مساحت روستا‌های چهارگانه سنگان اشاره کرد و افزود: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی بخش کن است و محصولات تولیدی باغ این روستا‌ها شامل گیلاس، شاه توت، خرمالو، سیب و ازگیل است.

وی همچنین گفت: سه اثر باستانی چنار چهار هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله از دیگر ظرفیت‌هایی است، که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان