Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:21:08 GMT

افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات مازندران

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۱۳۳۰

افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات مازندران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز ۲۹ اردیبهشت صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما در ارتفاعات گاهی با وزش باد گرم جنوبی پیش بینی می‌شود.   وی افزود:وضعیت جوی استان در روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری از اواخر روز بتدریج با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدی گفت: آسمان مازندران روزسه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه نیمه ابری تا ابری همراه باکاهش دما، وزش باد، رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق پیش بینی می‌شود.   معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود:وضعیت جوی استان در روز چهارشنبه اول خرداد ماه نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و بویژه در ارتفاعات همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه خواهد بود.   وی گفت: آسمان مازندران در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲ و ۳ خردادماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام/آ       پیش بینی هوای مازندران تا پایان هفته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری - در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان استان روز چهارشنبه ابری و خنک همراه با بارش باران (گاهی بشکل رگبار و رعدوبرق) و وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • ورود سامانه بارشی به مازندران
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • هوای خنک بهای در مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده