Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@19:55:08 GMT

شركت انتقال گاز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۱۶۹۷

شركت انتقال گاز

نام شخص حقوقی شركت انتقال گاز  

کد فراخوان ۳,۲۰۱,۷۱۳ - سه ميليون و دويست و يک هزار و هفتصد و سيزده   تاریخ آخرین به روز رسانی ۲۸ / ۲ / ۱۳۹۸ - بيست و هشتم ارديبهشت ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   تعداد دفعات بازدید ۸ - هشت   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور خدماتی

  نوع برگزاری يک مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 0   نام روزنامه منتشر کننده آگهی روزنامه جمهوری اسلامی   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۲۸ / ۲ / ۱۳۹۸ - بيست و هشتم ارديبهشت ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۱ / ۴ / ۱۳۹۸ - يکم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت ارسال پيشنهاد ۲۱ / ۳ / ۱۳۹۸ - بيست و يکم خرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت دریافت اسناد ۶ / ۳ / ۱۳۹۸ - ششم خرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۲۱ / ۶ / ۱۳۹۸ - بيست و يکم شهريور ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   کشور | استان | شهر - -   موضوع تجديد مناقصه تأمين خودروهای استيجاری منطقه ۷ عمليات انتقال گاز   دستگاه مناقصه گزار شركت انتقال گاز   محل دریافت اسناد همدان - بلوار سی متری سعيديه منطقه ۷ عمليات انتقال گاز   طبقه بندی موضوعی
  خودرو

  توضيحات  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شركت انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ چین در پی گسترش تحریم‌های آمریکا انتقال شرکت‌های فناورانه اش را به مالزی و دیگر کشور‌های جنوب شرق آسیا تسریع کرد.
چین انتقال شرکت‌های حوزه صنعت تراشه‌های نیمه رسانا و تولید کننده خودرو‌های برقی را در پی ادامه جنگ تجاری واشنگتن - پکن به مالزی و دیگر کشور‌های جنوب شرق آسیا سرعت داد.
آمریکا با هدف محدودیت دسترسی چین به تراشه‌های رده بالای واحد پردازش گرافیکی (GPU) که می‌توانند به دستاورد‌هایی در زمینه هوش مصنوعی منجر شوند یا در ابر رایانه‌ها و تجهیزات نظامی به کار روند؛ مرتب محدودیت‌های بیشتری را علیه پکن برای کنترل فروش این ابزار‌ها و همچنین تجهیزات تراشه سازی به چین اعمال می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


همزمان با فشار تحریم‌ها و اوج تقاضا برای هوش مصنوعی، شرکت‌های طراح تراشه که در چین برای تامین خدمات بسته بندی پیشرفته به عنوان یکی از فناوری‌های کلیدی درصنعت نیمه رسانابا چالش روبرو هستند درقالب طرح راهبردی"چین به علاوه یک" در پی خروج از این کشور هستند.
بر همین اساس چین مالزی را در میان کشور‌های جنوب شرق آسیا، گزینه‌ای بسیار مناسب برای کسب و کار‌های خود می‌داند.
کسب و کار‌هایی که در همین چند سال اخیر به نفع مالزی شده است؛ زیرا این کشور را به ششمین صادرکننده بزرگ صنعت تراشه‌های نیمه رسانا در دنیا تبدیل کرده است.
ظرفیت‌های موجود در این کشور بویژه در مناطق صنعتی پیننگ و کداه در بحبوحه گسترش تنش و رقابت بین آمریکا و چین بر سر فناوری‌های پیشرفته، همچون آهنربایی برای جذب شرکت‌های فناورانه اروپایی مرتبط با چین نیز عمل می‌کند که در پی کاهش خطر پذیری در این شرایط هستند.
برهمین اساس دولت مالزی در حال به روز رسانی قوانین موجود، تنظیم بسته‌های تشویقی و تدوین برنامه راهبردی نیمه هادی‌ها برای ماندن در این صنعت رقابتی است.
وجود تجهیزات پیشرفته، فراوانی نیروی کار ماهر و هزینه‌های هرزان تولید موجب شده است؛ بزرگترین شرکت‌های خودروساز چینی نیز به مالزی و چند کشور جنوب شرق آسیا نقل مکان کنند.
چین بزرگترین شریک تجاری مالزی محسوب می‌شود و دولت این کشور بیش از پیش در پی توسعه و تقویت همکاری‌های تجاری و اقتصادی با پکن است........ مصاحبه‌ها ......
۱) ساموئل تان - مدیر اجرایی مشاوران املاک بین المللی
۲) انور ابراهیم - نخست وزیر مالزی
۳) زعفرول عبدالعزیز - وزیر سرمایه گذاری، تجارت و صنعت مالزی
۴) سویی دونگ شو - کارشناس مسائل اقتصادی

دیگر خبرها

  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران