Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@23:45:41 GMT

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی ۲۹ اردیبهشت ماه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۱۷۳۵

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی ۲۹ اردیبهشت ماه

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی کشور که صبح امروز ۲۹ اردیبهشت در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود، مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی امروز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به بیان مسائلی چون ۳ میلیارد دلار ارز به کالاهای اساسی اختصاص یافت، جنگی در منطقه رخ نخواهد داد، تنش چین و آمریکا عامل افت کالاهای جهانی در بورس ایران، ۷۲۰۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند، موافقت خدمات انفورماتیک با تقسیم ۱۰۰۰ ریال سود نقدی، بازی تفکیک و تجمیع با تولید و تجارتف نابودی بازارهای صادراتی جوجه یک روزه، هیجان های بورسی کم شد، دلایل ناکارآمدی وزارت صمت، موج جدید گرانی گوشی با لغو ریجستری، تولید در پیچ و خم مجوزهای فسادزا، ایستادگی ایران تحریم ها را بی ثر کرد، جولان «تاناکورا» در خیابان های شهر، رکود سنگین در بازار سنگ می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین ترمز افزایش نرخ ارز کشیده شد، چین، ایستگاه پایانی سفر آسیایی ظریف، طرح «تسهیل و رفع موانع تولید» به تصویب رسید، گام اول تعطیلی پنجشنبه ها، فرمول جدید وام نوسازی، آینده بینی بازار سهام ۹۸، خام فروشی تعطیل، تحقق هدف گذاری اقتصادی میان تهران و آنکارا، چراغ سازی به سبک مدرن در ایران، واکنش سریع بازار خودرو به تحرکات محیطی، فقز فرهنگ اقتصادی، ماهیانه سه میلیون تومان فقر مطلق است از دیگر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی امروز به شمار می‌رود.

 

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی ۲۹ اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان قرآن سبک زندگی اسلامی قرآن کریم اردبیل خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان خوزستان شیراز روزنامه های اقتصادی روزنامه ها روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌- دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «افشاگری درباره معامله‌ای جنجالی»، روزنامه زاینده‌رود با تیتر «آمار همچنان بر مدار کاهش» روزنامه شهرآرا با تیتر «دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد» و روزنامه نقدحال با تیتر «گناه شسته شده جای ثواب را نگرفت» منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌- دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها- یکشنبه۱۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت