Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه ۹تهران از افتتاح ۱۴پروژه با صرف هزینه ۳۶ میلیارد تومان در روز دوشنبه هفته جاری با حضور شهردار تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار امتداد ،سیدعلی مفاخریان در نشست خبری با تاکید بر این که روز دوشنبه ۱۴ پروژه عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و فناوری اطلاعات در منطقه افتتاح خواهد شد، گفت: یکی از پروژه‌ها پارک ۱۴ هزار متر مربعی است که به شورای شهر پیشنهاد داده‌ایم به نام «سعیده قدس» بنیانگذار موسسه محک نامگذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پروژه دیگر مرکز کسب و کار‌های شهری است که به عنوان یکی از مراکز ویژه در حوزه شهری آغاز به کار خواهد کرد.
مفاخریان افزود: طرح بعدی مرکز فناوری‌های هوشمند شهری است که ترکیبی از مجموعه استارتاپ‌هایی است که در حوزه شهری کار می‌کنند که با همکاری سازمان فناوری و اطلاعات و دانشگاه شریف آغاز به کار خواهد کرد، اجرای پروژه اندیشه سرای دکتر قریب و مقبره الشهدا در پارک کوکب به همراه پروژه‌های آسفالت و خدماتی از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی این منطقه است.
شهردار منطقه ۹ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه زیرگذر استاد معین گفت: بعد از توقف دو سال و نیمه، در سال ۹۶ پروژه مجدداً آغاز شد؛ این پروژه تا پایان ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد. در حال حاضر اقدامات مربوط به بتن ریزی یکی از پل‌های سه گانه باقی مانده است که تا اواخر خردادماه عملیات عمرانی این پل هم به اتمام خواهد رسید.مفاخریان افزود: بخش شمالی پروژه تونل خیابان آزادی هم از سال گذشته درحال حفاری است. امید است مجموعه فعالیت‌های باقیمانده با توجه به محدودیت منابع مالی تا اواخر سال ۹۸ به اتمام برسد.
شهردار منطقه ۹ همچنین در باره آخرین وضع پادگان جی افزود: اقدامات مهندسی و اجرایی برای عبور خیابان استاد معین از داخل پادگان به اتمام رسیده و مسیر دیگر عبور بزرگراه یادگار امام به داخل پادگان و انتقال به بزرگراه فتح است که این موضوع به دلیل کمبود اعتبارات از اولویت خارج شده است.
‌وی در پایان با اشاره به برنامه‌های آینده منطقه گفت: بنا داریم در سال ۹۸، سه سینما و یک مجموعه آبی و خدماتی در منطقه راه اندازی کنیم که تا پایان سال در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز