Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت آب، خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه قنات لقدنبه سامان بعد از چهار سال خشکسالی دوباره به آبدهی شد گفت: آبدهی قنات لقدنبه موجی از خوشحالی را برای مردم شهر سامان در پی داشت.

«غلامرضا ذاکری» امروز (یکشنبه ۲۹ اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: با بارندگی های اخیر قنات لقدنبه سامان که به مدت چهار سال در خشکسالی بسر می برد آبدهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست مدیریت آب، خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: میزان آبدهی قنات لقدنبه سامان در سال های گذشته ۲۰۰ لیتر بر ثانیه بوده است.

 

وی در ادامه ابراز کرد: با بازگشت آب به قنات لقدنبه سامان در حال حاضر میزان آب دهی این قنات مطابق نظر کارشناسان مربوطه ۷۰ لیتر بر ثانیه است.

 

ذاکری گفت: در حال حاضر میزان آبدهی قنات لقدنبه سامان برای آبیاری بخشی از باغات شهرستان کافی نیست.

 

سرپرست مدیریت آب، خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه در شهرستان سامان ۶۰۰ هکتار باغ وجود دارد و به منظور بهرمندی همه این باغات از نعمت آب و صرفه جویی در مصرف باید سیستم قطره‌‎ای در باغات این شهرستان اجرایی شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان قرآن سبک زندگی اسلامی قرآن کریم اردبیل خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان خوزستان شیراز شهرستان سامان باغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد، پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین