Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون همتی با تشریح اعتبارات اختصاص یافته به غرب استان هرمزگان در سفر دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: کل مبلغ اختصاص یافته به شهرستان‌های غرب استان هرمزگان در سفر رئیس جمهوری، بالغ بر ۶۷۵ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار طی سال جاری و سال آینده برای اجرای ۱۲ طرح و پروژه بزرگ در غرب هرمزگان هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان افزود: از طریق این اعتبارات شش طرح در حوزه حمل و نقل، سه پروژه در حوزه منابع آب، دو طرح در حوزه کشاورزی و یک پروژه نیز در حوزه عمران شهری و روستایی اجرایی و به بهره برداری خواهد رسید.

همتی تصریح کرد: سفر دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری به غرب هرمزگان در بهمن ماه سال ۹۷ دستاوردها و برکات بسیاری را برای این منطقه به همراه داشت و اجرای طرح‌های مذکور تحولات بزرگی را در این منطقه رقم خواهد زد.

لازم به ذکر است، آباد فرماندار سابق بندرلنگه در این سفر عهده دار برگزاری مراسم باشکوه و قابل تقدیر برای دیدار مردم غرب هرمزگان با دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری بود.

کد خبر 4620276

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی فریدون همتی استانداری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود