Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:17:36 GMT

رضايت مندي مردم وظيفه وهدف مهم مسئولان است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۲۱۵۵

رضايت مندي مردم وظيفه وهدف مهم مسئولان است

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- سرپرست فرمانداري دشتستان استان بوشهر گفت: رضايت مندي مردم و جلب نظر ارباب رجوع در خدمت رساني از وظايف و اهداف مهم مسئولان است و دراين زمينه بايد مردم در راس امور باشند و خودمان را موظف به خدمت به مردم بدانيم.

به گزراش ايرنا، جواد لقمان زاده روز يکشنبه در جلسه شواري اداري شهرستان دشتستان افزود: يکي از راه هاي مقابله با تحريم هاي دشمنان حمايت از شعار سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: با اداراتي که بيشترين کاغذبازي را داشته باشند و درحل مشکلات مردم تسهيل نکنند برخورد مي شود.
سرپرست فرمانداري دشتستان، برعرضه خرما به عنوان يک محصول بومي و استراتژيک در شهرستان دشتتسان تاکيد کرد گو اظهارداشت: حمايت از توليد داخلي بويژه بومي وظيفه همه مسئولان که بايد در اين زمينه تلاش وافري داشته باشيم.
لقمان زاده يکي از بحران هاي امروز دردشتستان را حمله ملخ هاي صحرايي به مزارع و باغ هاياين شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: ادارات دولتي، شهرداري ها و دهياري ها وظيفه دارند براي مبارزه با آفت ملخ همه امکانات لازم را در اختيار جهاد کشاورزي قراردهند.
سرپرست فرمانداري دشتستان درباره انتصاب شوراهاي روستا گفت: استفاده از نيروهاي فعال و جوان در بدنه شوراها و دولت را شاهد هستيم وهمه سعي خود را مي کنيم که از ظرفيت هاي نيروي هاي جوان در امر خدمت رساني به مردم استفاده کنيم.
لقمان زاده تاکيد کرد: رعايت حفظ بيت المال از مهمترين وظايف ماست و اگر مجموعه اي رعايت حفظ بيت المال را نکند با آنها برخورد مي شود.
وي امنيت را از مهمترين شاخص ها دردشتستان دانست و گفت: با توجه به اينکه در اين شهرستان در يکسال گذشته قتل 35 درصد وميزان خودکشي 55 درصد کاهش يافته است سال بسيار امني را پشت سر گذاشته ايم که از مسئولان شوراي تامين و ديگر دستگاه ها تقدير مي شود.
حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان نيز ضمن قبولي طاعات و عبادات اظهارداشت: کسي حق ندارد حرمت جامعه را بشکند و در جلوي روزه داران روزه خوري کند و دستگاه هاي اجرايي با روزه خواري برخورد کنند.
سرهنگ نعمت الله غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان امسال درکنار برگزاري کنگره سرداران و 2600 شهيد استان بوشهر کنگره 670 شهيد شهرستان دشتستان نيز برگزار مي شود.
6043/7213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی

 سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی، چون جعل شناسنامه، مهر، امضا، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یکسال تا ۵ سال محکوم می‌شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تأثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یکسال تا ده سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و شش ماه تا سه سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی نظام وظیفه

دیگر خبرها

  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید