Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مديرکل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي گفت: فعالان بخش معدن استان طبق تفاهم نامه منعقد شده با سازمان نظام مهندسي معدن، آموزش هاي مهارتي لازم را دريافت مي کنند.

محسن مددي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين تفاهم نامه در راستاي توسعه آموزش هاي فني و حرفه اي و هم افزايي توانايي هاي فعالان بخش معدن و با هدف توانمند سازي کارکنان فعال در حوزه هاي مختلف بخش مهندسي معدن استان از طريق اجراي دوره هاي آموزشي بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي و سازمان نظام مهندسي معدن منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: شناسايي و معرفي متقاضيان دوره هاي آموزشي، همکاري در اجراي دوره هاي آموزشي محيط کار واقعي، تامين تجهيزات و مواد مصرفي دوره هاي آموزشي مطابق با استانداردهاي مربوطه، تامين مربي واجد شرايط و داراي صلاحيت حرفه اي جهت ارائه آموزش هاي مهارتي از جمله تعهدات سازمان نظام مهندسي معدن استان در اين تفاهم نامه است.
وي بيان کرد: تامين فضا و تجهيزات کمک آموزشي در يکي از مراکز آموزش فني حرفه اي در دسترس جامعه هدف، نظارت بر اجراي صحيح و مطابق استانداردهاي آموزشي دوره هاي در حال اجرا، برگزاري آزمون و اعطاي گواهينامه به شرکت کنندگان در دوره ها پس از طي آزمون هاي کتبي و عملي از جمله تعهدات اداره کل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي در قالب اين تفاهم‌نامه به شمار مي رود.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي گفت: کمبود مهارت در حوزه معدن از جمله مشکلات اين بخش در استان است که اميدواريم با اجرايي شدن اين تفاهم نامه گام هاي بلندي در راستاي حل اين مشکل برداشته شود.
مددي افزود: اداره کل آموزش هاي فني و خرفه اي در بخش هاي مختلف آماده ارائه آموزش هاي مهارتي است و تاکنون حدود 20 تفاهم نامه در همين راستا منعقد شده است.
به گزارش ايرنا سالانه افزون بر 40 هزار نفر در آذربايجان غربي آموزش مهارتي دريافت و گواهينامه الکترونيکي دريافت مي کنند.
دهها معدن فعال در آذربايجان غربي وجود دارد که مهارت اندوزي کارکنان آنان مي تواند در بهبود راندمان اين بخش موثر باشد.
8137/7129
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی