Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:30:43 GMT

بردیف: سردار آزمون باید یک سال دیگر هم در زنیت بماند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۲۳۱۷

بردیف: سردار آزمون باید یک سال دیگر هم در زنیت بماند

قربان بردیف، سرمربی ترکمنستانی روبین‌کازان معتقد است سردار آزمون، مهاجم ایرانی یک سال دیگر هم باید در تیم زنیت سن‌پترزبورگ بماند. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قربان بردیف در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی MATCH TV روسیه درباره درخشش سردار آزمون در تیم زنیت سن‌پترزبورگ پس از جدایی از روبین‌کازان اظهار داشت: تیم زنیت در نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه نیاز به بهبود داشت و سرگئی سماک (سرمربی زنیت) به خوبی می‌دانست باید چه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکتیک بازی او را به خوبی می‌دانم و علاوه بر این می‌دانستم که زنیت پیشرفت خواهد کرد.

سرمربی تیم روبین‌کازان ادامه داد: زنیت سردار آزمون را جذب کرد و به نظرم او یک سال دیگر نیز در زنیت نیاز دارد تا به بازیکن قدرتمندتری تبدیل شود. سردار آزمون بازیکن برترین تیم‌های لیگ برتر روسیه است.

سردار آزمون پس از هفت سال همکاری با قربان بردیف در تیم‌های روستوف و روبین‌کازان که در رسانه‌های روسی به پدر معنوی او معروف است در نقل‌وانتقال‌های زمستانی به تیم زنیت سن‌پترزبورگ پیوست.

شکست یاران میلاد محمدی در مسکو

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون اعلام جنگ کرد

بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روز‌ها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)