Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:40:35 GMT

بارش‌های رگباری و پراکنده در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۲۴۰۵

بارش‌های رگباری و پراکنده در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان کمی ابری به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود گفت: فردا هم بارش رگباری و پراکنده در استان داریم.

وی با اعلام اینکه امروز وزش تندباد‌های لحظه‌ای در شرق استان پیش بینی می‌شود افزود: خیزش گرد وخاک در این مناطق دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی بیان کرد: احتمال کاهش دید لحظه‌ای در جاده‌های شرقی وجود دارد.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در حالی که قلعه گنج در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار با ۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.
انتهای پیام/ی

وضعیت جوی امروز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت در  استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر و فعالیت سامانه ناپایدار از امروز تا روز چهارشنبه بر فراز استان، اظهار داشت: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید، در برخی مناطق مستعد احتمال گردوخاک و بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ، به ویژه در غرب و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش ابر در برخی مناطق شرق و شمال و روز سه شنبه احتمال رگبارهای پراکنده و موقت در این مناطق و در سطح استان، افزایش شدت وزش باد، گاهی تندباد لحظه‌ای انتظار می‌رود.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق ۲ تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن به ۱۱ درجه بالای صفر بالای می‌رسد.

کد خبر 6098259

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • سامانه بارشی جدید در راه خوزستان
  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم 
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است