Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:15:46 GMT

زیدان تهدید به ترک رئال کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۲۴۰۹

زیدان تهدید به ترک رئال کرد

نشست خبری زیدان که بسیاری منتظرش بودند، شرایط خاصی داشت و بیشتر سوالات، حول محور فهرست ورودی و خروجی‌های رئال بود.

به گزارش مشرق، رئال مادرید آخرین بازی فصل خود را پیش رو دارد. دیداری تشریفاتی برابر رئال بتیس که کهکشانی‌ها قصد دارند با پیروزی در آن، وداعی آبرومند با هواداران داشته باشند.

در یکی دو هفته اخیر، بازار شایعات در مورد رئال داغ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع اسپانیایی خبر از جدایی قطعی کیلور ناواس، گرت بیل، یورنته و دنی سبایوس از رئال داده اند و گفته می‌شود لوکا یووچ و ادن هازارد اولین ورودی‌ها خواهند بود. اخیراً تمایل رئال برای جذب آنتوان گریزمان نیز شنیده شده است.

بیشتر بخوانید:

خانه تکانی به سبک زیدان

در مورد جدایی ناواس گفته می‌شود که سران باشگاه با اصرار و پافشاری توانسته اند نظر مساعد زیدان را جلب کنند تا ناواس برود و کورتوا گلر اول تیم برای فصل بعد باشد.

زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با بتیس و در مورد جدایی احتمالی ناواس و بیل گفت: «بازی فردا برای ما مهم است و باید پیامی برای هواداران بفرستیم. اینکه فصل بعد با انگیزه و اشتیاق بیشتر بازخواهیم گشت. بیل و ناواس برابر بتیس با ما خواهند بود ولی اینکه آخرین بازی خود را برای رئال انجام خواهند داد را نمی دانم.»

وضعیت دروازه رئال برای فصل بعد: «فصل بعد که شروع شود دروازه بان اول و دوم مشخص خواهند بود ولی الان نه می‌خواهم و نه دوست دارم به فصل بعد فکر کنم. اینجا در مورد رئال حرف‌های زیادی مطرح می‌شود. تکرار می‌کنم، وضعیت دروازه رئال برای فصل بعد، روشن و شفاف خواهد بود. نمی‌خواهم وارد مباحث دیگر شوم. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

در مورد جدایی کیلور، کسانی که با او حرف زده اند، بهتر خبر دارند. من با همه حرف می زنم. او با ما قرارداد دارد و ببینیم چه می‌شود.»

فشار باشگاه برای حفظ کورتوا و فروش ناواس: «تصمیم در مورد دروازه بان اول، تصمیم من است. اگر قرار به فشار از بیرون باشد، جدا خواهم شد. اگر به عنوان مربی نتوانم تیم مورد علاقه ام را ببندم و اگر نتوانم تصمیم بگیرم چه کسانی بازی خواهند کرد، قطعاً خواهم رفت. سپس بحث خرید بازیکن پیش می‌آید که افرادی دیگر در باشگاه در این زمینه فعالیت دارند.»

جذب گریزمان: «این موضوعی نیست که من بخواهم در موردش صحبت کنم. از خودش باید بپرسید که فصل بعد کجا خواهد رفت. عهد قدیمی با اتلتیکو برای عدم جذب بازیکن از یکدیگر؟ در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

خریدها: «عجیب است که از این همه سوالات مطرح شده، تاکنون یک سوال در مورد بازی فردا نیست. کار رسانه را درک می‌کنم ولی من اینجا هستم تا در مورد بازی فردا حرف بزنم. دیداری که باید در آن متفاوت با بازی هفته گذشته مقابل سوسیداد ظاهر شویم و هدف ما نیز پیروزی است.»

پایان فصل: «برای یازده بازی پایانی به رئال آمدم و فردا فصل تمام خواهد شد. از الان نمی‌توانم بگویم که فصل بعد همه چیز را خواهیم برد ولی سعی می‌کنیم اوضاع نسبت به امسال تغییر کند.»

لوکا زیدان، گلر دوم رئال: «درخواست نکرده ام که لوکا دروازه بان دوم ما برای فصل بعد باشد. مردم شایعات را می‌شنوند و باور می‌کنند. ببینیم چه می‌شود.»

جذب فرلاند مندی از لیون: «در مورد این شایعات حرفی برای گفتن ندارم. صحبت از بازیکنانی خوب و باکیفیت می‌شود ولی وقت برای تقویت تیم خواهیم داشت.»

آینده ایسکو: «با خود او صحبت کرده ام و این یک مساله شخصی است نه مربوط به نشست خبری.»

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس رئال مادرید زین الدین زیدان سرمربی فوتبال لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم بوندس‌لیگا باید از آینتراخت فرانکفورت میزبانی کند.

در هفته گذشته شایعاتی مطرح شد که رالف رانگنیک می‌خواهد جانشین توماس توخل شود. رانگنیک تماس از سوی بایرن را تایید کرد اما هنوز در این مورد تصمیم نگرفته است.

توخل که قرار است بایرن را در پایان فصل ترک کند، اعلام کرد به این شایعات توجهی ندارد و با یک شوخی به آن واکنش نشان داد.

توماس توخل درباره بازی مقابل فرانکفورت به عنوان آزمون پیش از رویارویی با رئال مادرید گفت:"نمی‌توانیم برای بازی رئال مقابل فرانکفورت چیزی را تمرین کنیم، شرایط کاملا متفاوت است. مقابل فرانکفورت و اشتوتگارت، بازی با مادرید زیاد قابل توجه نیست. بله بازی رئال را پیش رو داریم اما در حال حاضر باید به فرانکفورت و اشتوتگارت نگاه کنیم. ما باید این را بپذیریم. می‌خواهیم فردا یک عملکرد عالی داشته باشیم چون به امتیاز نیاز داریم و می‌خواهیم شتاب خود را حفظ کنیم. بنابراین، ما قدم به قدم پیش می‌رویم و تیم را برای فردا به بهترین شکل ممکن آماده می‌کنیم."

وضعیت بازیکنان؟

دایوت اوپامکانو متأسفانه در تمرینات از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است. این خیلی دردناک است و او برای بازی فردا وضعیت مشخصی ندارد. باید صبر کنیم. سرژ گنابری روز سه شنبه در دسترس خواهد بود. فکر می‌کنم او بازی می‌ککند و گل می‌زند. ما هر روز وضعیت لروی سانه را بررسی می‌کنیم. او به صورت انفرادی تمرین می‌کند، فعلا نمی‌توانم زمان بازگشت او را پیش بینی کنم‌.

درخواست هواداران بایرن مبنی بر ادامه همکاری؟

از نظر من این اتفاق دلپذیری است که هواداران می‌خواهند من را در اینجا نگه دارند. اما این در حال حاضر اولویت من نیست. در 11 روز آینده نمی‌توانم به چیزی جز فوتبال، درباره بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا فکر کنم. ظرفیت فکر کردن به موضوع دیگری را ندارم. باید تمرکز کامل داشته باشیم و هر روز برای ما یک روز مهم است.

وضعیت جمال موسیالا؟

او فردا بدون هیچ دردسری از ابتدا بازی می‌کند. احساس خوبی دارد و خوب تمرین کرده است. او همیشه برای ما یک بازیکن کلیدی است.

وضعیت فعلی بایرن مونیخ؟

فردا امتحانی داریم که باید پاس کنیم. یا اینکه می‌توانیم الان در مورد همه چیز هیجان زده باشیم و به فردا فکر نکنیم و تیم را به هیچ وجه برای فردا آماده نکنیم. این هفته تمرینات بسیار خوبی داشتیم و انرژی همه بالاست. می‌توان گفت بازی مقابل آرسنال به ما اعتماد به نفس داد. مقابل یونیون برلین تغییرات زیادی انجام دادیم و با این حال به راحتی پیروز شدیم. آماده‌ایم تا فردا گام دیگری را برداریم.

امروز وضعیت خوبی دارید. آیا این به دلیل نتایج خوب اخیر بایرن است؟

خوب خوابیدم! خوب استراحت کردم و یک قهوه خوب خوردم. قطعا همین کافی است.

هری کین؟

رکورد گلزنی او باورنکردنی است. گل‌های او به ما کمک زیادی می‌کند. او یک پکیج کامل را دارد: او فقط گل نمی‌زند، پاس گل می‌دهد و یک رهبر است. او کاپیتان تیم ملی انگلیس است و ما از حضور او بسیار خوشحالیم.

رئال مادرید؟

ما قبلاً بازی آن‌ها را چند بار تماشا کرده‌ایم. این کار را با آنالیزورهای تیم هم انجام داده‌ایم. رئال کیفیت فردی عالی را در کنار قدرت انتقال توپ دارد. این خصوصیت رئال است، همیشه یک تهدید هستند و قادر به پیشرفت و پیروزی هستند. می‌توانند لحظات سخت را تحمل کنند و این را دوست دارند.

رالف رانگنیک جانشین شما در بایرن؟

اگر بخواهیم صادق باشیم، این سؤال مانند همسایه‌ای است که در ساعت سه صبح سروصدا می‌کند [می‌خندد]. هدفونم را روی حالت حذف نویز تنظیم می‌کنم و آن را نادیده می‌گیرم! این موضوع برای بازی فردا به من کمک نمی‌کند و همینطور درباره بازی سه شنبه، این مشکل من نیست.

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند