Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@22:00:10 GMT

محموله میلیاردی پارچه‌های قاچاق توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۲۴۹۰

محموله میلیاردی پارچه‌های قاچاق توقیف شد

قاسمی گفت: محموله میلیاردی پارچه‌های قاچاق در ایستگاه پلیس شاهرود توقیف شد و به مقصد نرسید.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، سردار«روح‌الامین قاسمی» گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود به دنبال برنامه‌های کنترلی و پیشگیرانه خود، به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مأموران پلیس پس از توقف و بررسی خودرو، 23 طاقه پارچه خارجی فاقد هرگونه مدارک یا اسناد قانونی را کشف کردند، افزود:  ارزش ریالی این محموله را بنا بر نظر کارشناسان امر بالغ‌بر دو میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام کرد.

 

قاسمی تصریح کرد: فرد متخلف با قرار وثیقه چهار میلیارد ریالی روانه زندان و محموله مکشوفه تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شد.

 

وی با بیان اینکه قاچاق کالا آسیب زیادی به تولید داخل می‌زند، افزود: در همین راستا نیروی انتظامی استان برابر قوانین به شدت با متخلفین برخورد می‌کند.

 

قاسمی اضافه کرد: برای جلوگیری از کالای قاچاق مردم می‌توانند بسیار نقش‌آفرین باشند به این نحو که ضمن پرهیز از خرید این گونه کالاها هر گونه موارد مشکوک را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان خوزستان شیراز حضرت خدیجه س سبک زندگی اسلامی جنوب کرمان نمایشگاه قرآن و عترت سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت جلوگیری از کالای قاچاق محموله میلیاردی پارچه های قاچاق فرمانده انتظامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار حجت‌الله سفیدپوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق و تشدید برخورد با قاچاقچیان سوخت، ماموران اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان باوی با کار اطلاعاتی از سوخت‌گیری یک دستگاه کامیون تانکردار به صورت قاچاق در یکی از روستاهای شهرستان باوی مطلع شدند.   وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اعزام به محل، یک دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت را شناسایی و آن را توقیف کردند.   سردار سفیدپوست ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.   جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند.   کشف بیش از ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر   سرهنگ منوچهر جوانمرد ، فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی، حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت مزدا و یک انبار دپوی سوخت قاچاق مشکوک و آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.   وی افزود: در بازرسی دقیق از خودرو مقدار تقریبی ۲ هزار لیتر و در بازرسی از انبار دپوی سوخت قاچاق مقدار ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند.   سرهنگ جوانمرد اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق مکشوفه را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.   فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه راننده خودرو و مسئول انبار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد