Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@13:50:58 GMT

ادامه بارش‌های بهاری تا پایان این هفته در بیشتر نقاط کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۲۸۳۰

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا آخر این هفته بارش‌های بهاری در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد، از این رو احتمال سیلابی شدن مسیل رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، تگرگ و صاعقه در این مناطق پیش بینی شده است و بنابراین هموطنان مراقب باشند. آفتاب‌‌نیوز : فریبا گودرزی افزود: امروز ( 29 اردیبهشت ) در بخش هایی از جنوب، جنوب شرق، شرق، غرب و شمال غرب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: شدت بارش ها امروز در استان های کرمان، شمال فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی و فردا بارش علاوه بر این مناطق در جنوب، غرب، مرکز، سواحل غربی دریای خزر و استان های البرز و تهران ادامه خواهد داشت و شدت بارش ها در استان های چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، غرب کرمان و شرق هرمزگان خواهد بود.گودرزی ادامه داد: سه شنبه بارش ها به جز در غرب و جنوب غرب در بیشتر مناطق کشور ادامه خواهد داشت، چهارشنبه بارش بر روی نوار غربی کاهش می یابد اما در سایر مناطق ادامه دارد.
*** آبگرفتگی مسیل ها و رودخانه ها کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: از آنجا که بارش‌های بهاری تند و رگباری هستند، از این رو احتمال آبگرفتگی معابر شهری مناطق یاد شده، طغیان رودخانه ها و مسیل ها و وقوع صاعقه در ارتفاعات وجود دارد و هموطنان از اسکان در مسیر مسیل ها و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و کوهنوردان نیز از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.
*** تهران بارانی می شود گودرزی افزود: امروز آسمان تهران صاف است و پدیده خاصی ندارد فقط گاهی با باد ملایم همراه خواهد بود اما از فردا تا پنجشنبه احتمال بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق وجود دارد. کمینه دمای امروز پایتخت 18 بود و بیشینه آن به 31 درجه خواهد رسید.کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شهرکرد با دمای 3 درجه بالای صفر و اهواز 42 درجه بالای صفر، به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام هواشناسی، بارش‌های رگباری و بهاری از عصر فردا در برخی مناطق فارس آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس