Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز ۴۴۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است در حالی که روز گذشته به قیمت ۴۵۴ هزار تومان به فروش می رفت. همچنین دلار امروز با قیمت ۱۴ هزار و ۵۸۰ تومان مبادله می شود در حالی که روز گذشته قیمت این ارز ۱۴۷۰۰ تومان بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، بازار سکه برای روز جاری (یکشنبه 29 اردیبهشت) به این صورت بود که سکه بهار آزادی طرح جدید با قیمت 4 میلیون و 898 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 4 میلیون و 820 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 740 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 740 هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت یک میلیون تومان ارزشگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (29 اردیبهشت) هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۴۴۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۷  دلار معامله می‌شود.

 

قیمت دلار در بازار آزاد امروز (یکشنبه 29 اردیبهشت) ۱۴ هزار و ۵۸۰ تومان است و سایر قیمت ارزها نیز به این صورت است که یورو با قیمت 16288 تومان، پوند با قیمت 18608 تومان، درهم 3980 تومان، لیر با قیمت 2407 تومان، یوان چین با قیمت 2108 تومان، دلار کانادا با قیمت 10815 تومان، دلار استرالیا با قیمت 10033 تومان و کرون سوئد با قیت 1560 تومان مبادله می شود. صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را امروز (29 اردیبهشت) ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۴۵۰  خریداری می‌کنند. یورو نیز در این صرافی ها با قیمت 16 هزار و 400 تومان خریداری می شود و با قیمت 16 هزار و 500 تومان به فروش می رود.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (29 اردیبهشت) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۵۳ هزار و ۴۱۸ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر ۴۷ هزار و ۷۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۵۵۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۵۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۷۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۷۶ ریال، روپیه هند ۵۹۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۵۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۸ هزار و ۳۰۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۳۲۹ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۵۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۱۸۷ ریال قیمت خورد.

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۴۰۲ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۱۰ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۹۳۷ ریال، روبل روسیه ۶۵۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۸۲۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۴۹۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۸۸۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۹ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۱۴۱ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۵۵ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۷۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۹۵۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۱۵۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۶۱ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۰۱ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۹۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۱۹۳ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۷۹ هزار و ۷۱۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

این در حالی است که هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۵۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود و هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۷  دلار معامله می‌شد. امروز قیمت انواع سکه نیز به این صورت بود که سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 935 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 800 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 750 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 750 هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون تومان مبادله می شد.

 

روز گذشته (شنبه 28 اردیبهشت) انواع ارز در بازار آزاد به این صورت بود که دلار با قیمت 14 هزار و 700 تومان، یورو با قیمت 16 هزار و 600 تومان، پوند با قیمت 18 هزار و 785 تومان، درهم با قیمت 3 هزار و 988 تومان، لیر با قیمت 2 هزار و 473 تومان، یوان چین با قیمت 2 هزار و 161 تومان، دلار کانادا با قیمت 10 هزار و 927 تومان، دلار استرالیا با قیمت 10 هزار و 148 تومان و کرون سوئد با قیمت هزار و 560 تومان مبادله می شد. (28 اردیبهشت) صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌ بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۵۵۰  خریداری می‌کردند. یورو نیز در این صرافی ها با قیمت 16 هزار و 500 تومان خریداری می شد و با قیمت 16 هزار و 600 تومان به فروش می رفت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان اردبیل خراسان جنوبي ماه مبارک رمضان قرآن کریم قرآن خبرگزاری شبستان روزنامه خوزستان سوره مهر قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 520 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 39 میلیون و 300 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 41 میلیون و 950 هزار  تومان است.

بازگشت دلار به کانال 63 هزار تومان/ خریداری در بازار نیست

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 25 میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 900 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 15 میلیون و 240 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2317 دلار است.

دلار مبادله‌ای واردکانال جدید شد/ قیمت: 44 هزار و 38 تومان

 

 در معاملات امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 38 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 118 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 88 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 967 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 991 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 196 تومان است.

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 5  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 38  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 118

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 88

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 967

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 991

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 196

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 5  اردیبهشت 12:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  39  میلیون و 300 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

41  میلیون و 950 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

25  میلیون

قیمت ربع سکه بهارآزادی

15  میلیون

قیمت سکه گرمی

6 میلیون و 900 هزار

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 5  اردیبهشت 12:20

نوع

قیمت لحبظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

3 میلیون و 520 هزار

مثقال طلا

15 میلیون و 240 هزار

انس طلا(دلار)

2314

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز