Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بخش اعظم کارشناسی واحد‌های آسیب دیده از سیل به انجام رسیده که تاکنون ۱۶۹ هزار و ۳۷۷ واحد آسیب دیده کارشناسی شده و مراحل تأمین اعتبار را طی می‌کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل نجار معاون وزیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با ارائه گزارش آخرین اقدامات صورت گرفته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق سیل زده اظهار داشت: برنامه زمانبندی و دستورالعمل مشارکت نهاد‌های کمک رسان در بازسازی مناطق سیل زده تهیه و در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در خصوص اسکان موقت آسیب دیدگان، اقدامات مقدماتی در مناطقی که اولویت داشته مانند پلدختر و معمولان صورت پذیرفته و تأمین اعتبار از منابع بنیاد کمک هزینه اسکان موقت پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: همچنین اعطای تسهیلات معیشتی و بازسازی و پرداخت کمک‌های بلاعوض در مناطق آسیب دیده از سیل ادامه دارد و در مکان‌هایی که امکان بازسازی وجود دارد عملیات اجرایی آغاز شده است.

نجار توضیح داد: ستاد‌های معین در استان‌های آسیب دیده‌ای که دارای تمرکز آماری خسارت هستند، شامل استان میزبان استان گلستان (خراسان رضوی، گیلان)، استان میزبان خوزستان (فارس، البرز، خوزستان، تهران، هرمزگان و کرمان) و استان میزبان لرستان (کردستان، قزوین، مرکزی، اردبیل، اصفهان) است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران آسیب دیده مدیریت بحران مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت