Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری پیشین آرژانتین گفته که به دنبال تصاحب سمت معاونت ریاست جمهوری است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری دویچه وله، کریستینا فرناندز، رئیس جمهوری پیشین آرژانتین که باور گسترده بر این بود که می‌خواهد در انتخابات ریاست جمهوری اواخر سال جاری میلادی کاندیدای این پست شود، اعلام کرده که می‌خواهد خودش را در موقعیت معاون این سمت قرار دهد؛ آلبرتو فرناندز، رئیس سابق کابینه آرژانتین نیز کاندیدای سمت ریاست جمهوری آرژانتین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستینا فرناندز روز شنبه رأی دهندگان آرژانتینی را با اعلام اینکه به دنبال کسب سمت معاون رئیس جمهوری است، دچار تعجب و شگفتی کرد.

گمان گسترده بر این بود که فرناندز در مقابل مائوریسیو ماکری، رئیس جمهوری کنونی آرژانتین در انتخابات ریاست جمهوری اکتبر سال جاری میلادی قرار گیرد اما وی قصد دارد تا معاون آلبرتو فرناندز شود که یک کاندیدای میانه‌روتر است.

رئیس جمهوری پیشین آرژانتین در پیامی ویدئویی در توئیتر خود آورده است: اوضاع مردم و کشور خوب نیست و من متقاعد شدم که این روند که ما پیشنهاد کرده‌ایم بهترین تأثیر و بازتاب را بر آنچه که ضرورت و نیاز آرژانتین است، می‌گذارد.

وی ادامه داد: من از آلبرتو فرناندز خواسته‌ام تا رهبری یک گروه را که شامل ما یعنی من به عنوان معاون و خودش به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری است، برعهده بگیرد.

آلبرتو فرناندز نیز گفته که به دنبال احیای شکوه و عظمت میلیون‌ها آرژانتینی است که دولت کنونی آنها را به حاشیه و فقر کشانده است.

نظرسنجی‌ها نشان می‌داد که کریستینا فرناندز می‌تواند ماکری را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین شکست دهد اما تغییر رویکرد فرناندز وضعیت را نامشخص کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرژانتين انتخابات رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا