Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@12:55:35 GMT

همگاني‌سازي صنعت بيمه/ سنحاب فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۳۸۴۸

همگاني‌سازي صنعت بيمه/ سنحاب فعال شد

خبرگزاري آريا- رييس شوراي عالي بيمه با بيان اينکه صنعت بيمه به ساختاري چابک در حوزه ديجيتالي نياز دارد، گفت: ايجاد امنيت در شبکه‌هاي ديجيتالي نگراني‌هاي صنعت بيمه را برطرف خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ايبِنا از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مرکزي، غلامرضا سليماني که در آيين افتتاح شرکت «سنحاب» سخن مي گفت، با بيان اين مطلب افزود: هدف اصلي از تاسيس اين شرکت تحقق اهداف ديجيتالي و تجميع مراکز نرم افزاري صنعت بيمه است اما در کنار اين هدف گذاري مي توان فعاليت هاي فرعي را نيز دنبال کرد چرا که ارائه سرويس‌هاي جانبي به روند همگاني سازي صنعت بيمه کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در بازديد از اين شرکت ضمن تاکيد افزود: تاسيس شرکت هاي دانش بنيان در بستر ديجيتال از تاسيس کارخانه ها و مراکز توليدي اهميت بيشتري دارد چرا که محصولات مبتکرانه اين شرکت ها مي تواند در سطح ملي، علاوه بر رشد فناوري به توسعه توليد و اشتغال نيز منتهي شود.
رييس کل بيمه مرکزي بر اهميت موضوع تجميع ديتاهاي صنعت بيمه به مسئله حياتي امنيت شبکه هاي ديجيتالي اشاره کرد و افزود: صنعت بيمه، امانت دار اطلاعات و اعتماد مردم است و به همين خاطر پايگاه داده اي صنعت بيمه به عنوان يک ديتاسنتر مرجع بايد قدرتمند، مطمئن و ايمن باشد.
وي با برشمردن توانمندي هاي شبکه «سنهاب» بيمه مرکزي بر تعامل تنگاتنگ شرکت «سنحاب» و اين شبکه مهم نهاد ناظر تاکيد کرد و گفت: عملکرد سنهاب در حوزه هاي مختلف فعاليت مطلوب، کاربردي و قابل دفاع است و هماهنگ سازي در بخش نرم افزاري مي تواند به تسهيل ارتباط شرکت‌هاي بيمه و نهاد ناظر منتهي شود.
رييس شوراي عالي بيمه با بيان اينکه صنعت بيمه به ساختاري چابک در حوزه ديجيتالي نياز دارد، خاطرنشان کرد: گزينش نيروها بايد بر اساس نياز صنعت بيمه و با اتکا بر اصل شايسته سالاري باشد.
‌وي اظهار داشت: با وجود مشکلاتي نظير تحريم ها و همچنين حملات سايبري مي توانيم با يک حرکت جهادي جهش را براي ارتقاي شبکه ديجيتالي فراهم کنيم. رييس کل بيمه مرکزي با قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته در مرکز فاواي بيمه مرکزي به اهميت موضوع استفاده از تجارب مجموعه هاي ديگر اقتصادي و همچنين بهره گيري از تخصص نخبه‌ هاي علمي اشاره کرد و گفت: هماهنگ سازي در بخش نرم افزاري مي تواند به تسهيل ارتباط شرکت ‌هاي بيمه و نهاد ناظر کمک کند که ادامه اين مسير به تحقق اهداف صنعت بيمه منتهي خواهد شد.
سليماني موضوع پراکندگي اطلاعات در شرکت هاي مختلف بيمه را از آسيب‌هاي اين صنعت ارزيابي کرد و گفت: شرکت «سنحاب» بايد با شناخت دقيق از صنعت بيمه، امکان سنجي، رفع نيازهاي ديجيتالي و هماهنگي بين شرکت هاي نرم افزاري در جمع آوري داده هاي اطلاعاتي شرکت هاي بيمه موفق عمل کند تا به داشبورد مديريتي صنعت بيمه لطمه اي وارد نشود.
وي در پايان ابراز اميدواري کرد فعاليت شرکت «سنحاب» در کنار شرکت هاي ديگر نرم افزاري که با شرکت هاي بيمه همکاري دارند، بتواند نگراني هاي صنعت بيمه در حوزه ديجيتال را برطرف کند. گفتني است در ادامه اين نشست مديرعامل شرکت سنحاب، تني چند از اعضاي هيات عامل و مديران کل بيمه مرکزي به ارائه نظرها و ديدگاه هاي خود پرداختند و در پايان اين ديدار غلامرضا سليماني و هيات همراه از بخش هاي مختلف اين شرکت بازديد به عمل آوردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همگاني سازي صنعت بيمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر شورای سیاست‌گذاری جمعیت ستاد نماز جمعه کشور، با اشاره به جهان قبل و بعد از انقلاب جنسی، گفت: استان مرکزی به واسطه آمار ۶۰ درصدی طلاق، از این حیث رتبه پنجم را در کشور دارد که باید در این راستا تدابیر ویژه ای اندیشید.

وی گفت: آسیب شناسی فردی و اجتماعی طلاق در جامعه کنونی باعث شده تا ایران به سوی سالمندی پیش رود.

حجت الاسلام شفیعی گفت: همچنین استان مرکزی رتبه چهارم جمعیت سالمند در کشور را دارد و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری با جهاد تبیین می‌توان بر این مشکلات غلبه کرد و گام‌های موثرتری در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی برداشت.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی نیز گفت: دوره ملی آموزشی «حسنه ماندگار» با هدف تشکیل شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت و تربیت کنشگر فعال با استفاده از فنون کاربردی با بهره گیری از اساتید مجرب در دانشگاه آزاد واحد اراک، برگزار شد.

رضا بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های مرکزی حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.

وی گفت: انتظار است این جامعه هدف، به عنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند نسبت به فرهنگ سازی در فضای عمومی حوزه جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت، گام‌های مؤثرتری بردارند.

کد خبر 6088836

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است