Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@13:42:22 GMT

ژاوی در آزادی از مستطیل سبز خداحافظی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۲۰۶

ژاوی در آزادی از مستطیل سبز خداحافظی می‌کند

دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آخرین بازی ژاوی در مستطیل سبز خواهد بود.

به گزارش ایمنا و ‌به نقل از الرای، السد در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

روزنامه الرای نوشت که این دیدار آخرین بازی ژاوی در مستطیل سبز خواهد بود و بعد از این بازی اسطوره آبی‌ اناری‌ها برای همیشه از میادین خداحافظی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال خیلی زیاد ژاوی سرمربی فصل بعد السد خواهد بود چرا که دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس آخرین حضور فریرا، سرمربی پرتغالی السد هم خواهد بود.

السد در حالی برابر تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود که با ۱۰ امتیاز صعودش به دور بعد را قطعی کرده است این درحالی است که پرسپولیس با چهار امتیاز شانسی برای صعود به دور بعد ندارد.

منبع: ایسنا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس قطر ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!

به گزارش "ورزش سه" محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در 19 بازی از 22 بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد 21 سالگی اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از 800 هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.

محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • فینال ومبلی: خداحافظی باشکوه کاپیتان وفادار!
  • خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!