Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، وحید یوسفی نژاد در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در جلسه هم اندیشی با نماینده، ولی فقیه در کردستان در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب حضور پیدا کردن، گفت:مقام معظم رهبری در ۲۴ بهمن سال گذشته در یک اقدام تاریخی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده سازان، برداشتن گام دوم انقلاب به سمت دستیابی به آرمان‌های انقلاب را در قالب هفت فصل تبیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایشان بر لزوم تبیین نکات کلیدی بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان از سوی اساتید، معلمین و روحانیون تاکید فرمودند، ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری فراز نخستین بیانیه راهبردی شامل کلیات، بیان دلایل وقوع انقلاب اسلامی و تبیین شعار‌های اصلی آن برای آشنایی بیشتر جوانان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، افزود: حضور دانشجویان در سنگر‌های دفاع مقدس و جبهه سازندگی، تولید علم، انجام پژوهش‌های بنیادی به ویژه در بخش سلامت، نشانگر حفظ روحیه انقلابی و جهادی جوانان است.

یوسفی نژاد ادامه داد: در فراز دوم بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان برکات انقلاب، نقش دانشگاه‌ها در تحقق اهداف انقلاب به ویژه دفاع از تمامیت ارضی، پیشرفت علم و فن آوری و جریانات و تصمیم‌های سیاسی کاملا مشهود است.

وی ارائه خدمات بروز و علمی در حوزه سلامت را در سطوح مختلف و به صورت همگانی، گسترش فعالیت‌ها به مناطق روستایی و حاشیه شهرها، افزایش دسترس به خدمات سلامت، توسعه مراکز تشخیصی و درمانی، کلینیک ها، پاراکلینیک‌ها و بیمارستان ها، تقویت مراکز فوریت‌های پزشکی و توسعه چشمگیر مراکز آموزشی و پژوهشی و تولید علم همراه با اشتغال زایی از جمله برکات انقلاب برای بخش سلامت بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، پیشرفت و توسعه دانشگاه را در سایه خدمتگزاری اساتید، دانشجویان و کارکنان جوان و اکثرا بومی بیان کرد و افزود: حضور نسل جوان در سطوح مختلف تصمیم گیری و مدیریتی دانشگاه که بسیاری از آن دانش آموخته همین دانشگاه هستند نویدگر آینده‌ای روشن برای استان در جهت خدمتگزاری صادقانه به مردم است.

یوسفی نژاد بین المللی سازی دانشگاه را گامی مهم در جهت دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب دانست و تصریح کرد: توجه و اجرای اقتصاد مقاومتی، استفاده از ظرفیت‌های خیرین، تعامل و هماهنگی‌های هر چه بیشتر بین و برون بخشی، اطلاع رسانی و جلب توجه آحاد مردم و گسترش خدمات تخصصی و فوق تخصصی از جمله دیگر اهداف است.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم در ادامه این جلسه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک برنامه راهبردی و عملیاتی است و لازم است دانشگاهیان به صورت عملیاتی به آن بنگرند.

حجت الاسلام و المسلین حسن عارضی، بیان کرد: مقام معظم رهبری به داشتن امید در حرکت به سمت جلو توجه ویژه‌ای دارند به طوری که واژه "امید" چهارمین کلمه پر استفاده در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب در استفاده از کلمات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نگاه و فهم اجتماعی ایشان باعث شده است کلماتی که در بیانات و رهنمود‌ها بکار می‌برند حلال مشکلات و روشن کننده راه باشد که "امید" از جمله آن کلمات است و کاملا مبرهن است دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در سایه داشتن امید امکان پذیر است.

گفتنی است، این جلسه در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار و حاضرین در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب به بیان نظرات پرداختند.

انتهای پیام/م

لزوم حفظ روحیه انقلابی و جهادی توسط دانشجویان در عرصه‌های مختلف دانشگاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ابتدای دیدار سالانه رهبر معظم انقلاب با کارگران، حاضران در جلسه با «محمد اسداللهی» مداح اهل‌بیت (ع)، هم‌نوا شدند و سرودی را همخوانی کردند.

ویدئوی مربوط به این همخوانی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند