Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام محسن مومنی مقدم  اظهار داشت: هرساله ترم‌های تابستانی حفظ قرآن کریم توسط موسسه فرهنگی قرآنی «بیت الاحزان» در کشور به میزبانی بقاع متبرکه و موقوفات برگزار می‌شود که برای نخستین بار زائرسرای موقوفه امام رضا (ع) زاهدان میزبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مرحله ویژه برادران برای حفظ چهار جزء قرآن است گفت: علاقمندان می‌توانند با پرداخت شهریه ۲۵۰ هزار تومان از یکم تیر تا ۳۱ مرداد در زائر سراء موقوفه امام رضا علیه السلام زاهدان از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام مومنی مقدم اظهار داشت: ظرفیت نام نویسی محدود بوده و اولویت با علاقه مندانی است که از طریق سایت ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: هزینه این دوره بیش از یک میلیون تومان برای هر نفر است که با رایزنی‌های انجام شده این شهریه برای مردم سیستان و بلوچستان کاهش داده شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت beytolahzan.ir و یا تماس با شماره تلفن یا ۰۵۴۳۳۴۴۱۴۶۵ اداره کل اوقاف استان تماس گیرند.

انتهای پیام/گ

طرح حفظ قرآن کریم در سیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی اوقاف و امورخیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سیستان بارانی شد + فیلم


محسن حیدری  اظهار کرد: تیمور آباد از توابع شهرستان هامون با ۳۲ میلی‌متر بارندگی بیشترین و زابل ۷.۹، زهک ۱.۵، هامون ۳.۶، هیرمند ۰.۱، زاهدان ۱.۸، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۱، نصرت آباد ۱.۷، خاش ۰.۶ میلی‌متر گزارش باران داشته‌اند.

وی افزود: تا امشب در سطح استان بویژه ارتفاعات مرکزی و غربی، رگبار و رعدوبرق بهاری، تندباد موقتی و احتمال تگرگ پیش بینی می شود که این شرایط با شدت کمتر در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شنبه تا سه شنبه روی سواحل و نواحی جنوبی استان وزش باد برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز از نمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز ازنمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان